Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

@pdx du må øke maks antall likes…

jeg gikk tom!

2 Likes

Bare å legge til “like pakken” på innsider abboet ditt. for 49kr måneden får du ubegrenset antall likes!

2 Likes

Fatter ikke hvordan du klarte det!? :smiley:

1 Like

Han prøver å gi deg mer likes en @h3nk1

Har økt grensen fra 100 til 200 :slight_smile:

… utsaget mitt var ironi :stuck_out_tongue:

2 Likes

Mitt var ikke, han prøver faktisk å gi deg mer likes enn @h3nk1 ref diskusjon på chatten idag :smiley:

Jeg vet og det kom en copycat, ref innlegget mitt i Funcom småprat tråden om at jeg gjerne vil se likes på ting jeg skriver som er bra og ellers ikke :stuck_out_tongue:

2 Likes

Hei @Irathi

bilde

1 Like

Alt du skriver er bra haha, mye vanskeligere å få likes på good shit. Mine likes er jo bare click-bait fordi Funcom er et helvete å deale med.

Skulle heller hatt mer likes på det jeg skriver jeg personlig mener er ON point :wink:

1 Like

Nah, er altfor mye svada innimellom, sånn som nå. :smiley:

Hva var hensikten med å vise antall :heart:for de forskjellige nick,@pdx?

Mine tanker om temaet :
-man ser raskt hvem som er aktive.

-antall likes sier antageligvis noe om hvor relevant det du skriver er (ikke nødvendigvis, men jeg gjetter på at av 100personer med over 500 likes, finner du mer matnyttig innhold enn av 100personer med under 10likes.

-Og alle liker anerkjennelse😁

Hva er den knappen med av/på for nyhetsvarsling @pdx? :smiley: så den først nå på en Funcom-tråd :slight_smile:

Shhhhh, hehe, er noe som er under utvikling :wink: Mer info snart :slight_smile:

Bra tips fra småprat tråden. Du burde ha en tydelig donasjonsknapp (som feks kun er synlig for ikke-innsidere) med link til din vipps, paypal, Bitcoin adresse etc!

:slight_smile:

2 Likes

Er det bare hos meg at chatten er litt buggy på mobil?
Den lukker seg selv helt random til tider. Virker å være verst til å begynne med. Litt mer stabil etter å ha åpnet den noen ganger. Er også litt treigt/buggy når man åpner vinduet for å skrive i chatten, spesielt om man skal legge til en emoji… :smile:

F.eks. nå så åpnet jeg biotek-chatten. 11 sek var den åpen før den plutselig lukket seg.

Åpnet den igjen, varte i 50 sek denne gangen. Litt plagsomt… :grin:

1 Like

Chatten er litt lunefull ja, jeg skal undersøke de spesifikke tingene der. Hvilken mobil og nettleser bruker du?

Samsung Galaxy S8+
Chrome (versjon 70.0.3538.80)

1 Like

Med meg så lukker den seg egentlig bare når jeg mister kontakt med internett i ett øyeblikk, det er nok til at det restarter seg og chatten forsvinner.
Har mistet endel innlegg i chat pgr jeg har vært på steder (f.eks i garasjen) og så har nettet forsvunnet.

2 Likes