Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Feedback til PDX

Jeg slettet appen… Fikk for mange varsler, fant ikke ut hvordan jeg skulle skru det av. Kanskje gjøre det om til at varsler for tråder er “opt-in” ikke “opt-out” som standard?

For iPhone er det under “Innstillinger” -> “Varslinger”. Android er sikkert noe lignende.

Man får varsler om aktivitet i tråder man starter selv eller deltar i.

Du kan endre default-innstillingen her på instillingene for brukere din (trykk på profilbildet ditt, deretter tannhjul-knappen):

Bytt fra “Følger” til “Aktivt medlem” i den nederste innstillingen der, så får du færre varsler :slight_smile:

Jeg får nytt kort om ca to mnd.
Skal jeg bare sende en privat melding til deg @pdx med det nye nummeret,uløpsdato osv?

Edit.
Før så fikk jeg en nettadresse der jeg kunne styre abonnement og kortinfo selv men fikk ikke det denne gangen.

Når kortet går ut får du en e-post med en lenke der du kan legge inn ny kortinfo :slight_smile: Ikke send det til meg, hehe :wink:

Og slik for Android:

Nå tenkte jeg på “pushvarsel”-innstillingene på telefonen, det kan man enkelt styre om det kommer varsler i det hele tatt. Den siden der er lik for alle :slight_smile:

Aldri mottatt noe pushvarsel fra Tekinvestor appen jeg… :grin:

Trodde han mente alle trådene som kommer opp siden han var inne sist.

Mulig du må skru det på nederst i appen :slight_smile:

Mulig jeg er blind, men hvor finner jeg listen med aksjekurser som ikke er i min portefølje eller favoritter. Før var det å scrolle nedover under favoritter.

Du finner de mest populære under favoritter (men ikke på mobil) og hele listen på https://tekinvestor.no/tags :slight_smile:

Der jeg kan velge “Når jeg skriver noe i et emne, sett emnet som”

Så får jeg 3 valgmuligheter; “Følger, Følger, Aktivt medlem” - hva er forskjellen på de to første?

Skjønner at det kan være forvirrende! Jeg omdøpte den første “Følger” til “Tracker” i mangel av et bedre ord

Her står forklaringen på hver av begrepene:

Jeg får ikke opp “Dempet” muligheten der. På mobil / android,

Dempet vil si at det ikke vises, så det hadde vært en upraktisk default :wink:

Må jeg dempe hver enkelt tråd jeg har skrevet noe i?

Jeg ønsker helt alvorlig ikke et eneste varsel. Kan ikke fordra å høre telefonen gå “bip bip” hver gang noen har trykket reply eller liket eller noe annet.

image

Er det eple du har? isåfall kan du dempe ALT fra appen i settings.

Androide

Ok skal lese den, men kunne ikke appen hatt en “skruv av alle varsler” knapp?

Det kunne den, men det er dessverre ikke så lett å få gjort endringer på appen.