Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Dette skulle du gjort på forhånd før du fikk en million innstillinger for hver app :rofl:

1 Like

@pdx får vi en “NSFW” chat også?

Ikke greit med NSFW stuff i arbeidstiden på chatten!

blir ikke det løst om vi har en egen chat for nsfw ? så slipper man å åpne feil chat?

Det får dere ta på privaten :joy:

Jeg vil jo ikke ha den driten i chatten arbeidstid :stuck_out_tongue:

1 Like

La være å åpne chatten da! :rofl:

Den stod jo åpen. Har jo megaskjerm på jobb. TI er alltid åpent. Har jo ikke trengt å b ekymre meg for sånt før. ( det er jo forbehold til etter 20.00 )

Ikke post sånt i chatten. Punktum.

2 Likes

En grei regel ja.
Greit å ha litt folkeskikk, skal man sende sånt så gjør det privat heller, det sklir fort ut ellers.

Hva skjer med chatten @pdx ?
Bare står og laster…

Virker dessverre som om leverandøren har problemer - jeg er på saken :slight_smile:

2 Likes

Ligner på problemet jeg hadde med lasting av TIs nettsider for noen dager siden…
Edit : Bortsett fra at jeg ikke fikk noe snurrehjul…

1 Like

Chrome mener sertifikatet ikke er 100%

image

Ja, tror det er noen bildefiler bare som ikke bruker https, skal sjekke det ut :slight_smile:

Cool. PRøvde å finne en bedre forklaring på hva Chrome reagerte på men det fant jeg ikke.

Liker den nye nyhetsvisningen :+1:

1 Like

Så bra! Nyhetsvarslingene som kommer på e-post viser ikke teksten på meldingen når jeg bruker den funksjonen som ekspanderer tekst, så jobber med en løsning for det :slight_smile:

Flott og fint med triggerliste, men det hadde vært greit om den ikke dekket over “Mine favoritter”-listen (for de som har mange favoritter). Unødvendig scrolling :sob:

Jeg gjorde den en del høyere nå, se om det hjelper :slight_smile: