Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Mye bedre, takker :grinning:

1 Like

Jeg ser ikke helt verdien i avstemninger om kursutvikling, men hvis det er interessant, kan det genereres i helgen i stedet for når børsen er åpen? Folk vil sannsynligvis bare stemme ut fra hva de håper ut fra sin posisjon uansett.

2 Likes

Når man rapporterer noen får man badge, dette bør omdøpes til “snitch”

Når man har levert 10 rapportereringer bør man får “master snitch”

3 Likes

Har @pdx “fornyet” igjen?
Ny layout på toppen nå på mobilen, nå står det ikke lengre hvilken tråd man er i heller.
Av og til er ikke fornying til det bedre :wink::grin:
No offence @Fornybar :rofl:

2 Likes

Hver gang jeg oppdaterer forumet kommer det noen nye bugs… fikset nå :slight_smile:

1 Like

Done.

2 Likes

Refreshet, så var det all good. :+1:
Liker ikke det snitch-badge greia :disappointed_relieved::stuck_out_tongue_closed_eyes:

Enkelte ganger begynner jeg selv og lure da disse oppdateringene kommer når jeg sitter og tar meg en liten en(Ikke onani).
Lurer på om det er et forsøk på og sensurere meg.

Jeg prøver å time det når det ikke er så mange pålogget. Det er greit at jeg er hvertfall i delvis våken tilstand når jeg gjør de så kan ikke ta det midt på natten heller (ikke onani) :wink:

1 Like

Får man badge etter 10 raporteringer?

På film så får man hitman.

Ikke no badge for 10 enda, det var litt mer tricky.

Snitch badge ved første rapportering og Master snitch når du har 10 rapporteringer :smiley:

…og hvis du flagger innlegget til et troll som har lagd flere kontoer får du en Poirot badge.

5 Likes

Episk :smiley:

Har ikke sagt det klart nok men tusen takk til @pdx og andre som har hjulpet meg.
Setter utrolig pris på det.

3 Likes

Jeg har faktisk en annen konto men har aldri skrevet på den.

Edit.
Unnskyld.

1 Like

Ikke noe stress å ha flere konti så lenge man ikke har samtaler om samme tema med de samtidig, og lager nye konti hvis man blir kastet ut.

1 Like

@pdx hvis du rapporterer noen som blir bannet, får du “hitman” da ? :smiley:

Ooo… jeg lukter en kåring av årets Hitman :smile:

1 Like

Rapportering nr 100 gir "snitches get stitches!