Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Har aldri blitt kastet ut men har brukt den når jeg bare vil lese som jeg som regel gjør.

Det er en fantastisk gjeng her som bryr seg(De fleste).
Innsider til evig tid nå og vil bruke denne kontoen.

Hva med en “VIKTIG INFO” knapp på innleggene, og muligheter til kun se viktige innlegg (definert ved f.eks 5 personer har trykket på viktigknappen). Det er mye pjatt i mange av trådene, så det tar litt tid å finne informasjonen som er relevant for dem som ikke nistirrer på feeden hele tiden. Kan kanskje være en innsider funksjon så får du flere insentiver til å bli innsider.

1 Like

Det finnes en Oppsummer-knapp under første innlegg i lange tråder som gjør det du beskriver (basert på likes) :smile: Den funker ikke alltid like bra, men verd å prøve.

1 Like

Takk, jeg skal prøve det, :+1: men tror likes av og til ikke er like presist i forhold til seriøsitet. :slightly_smiling_face:

3 Likes

Kan forresten hende man kan bruke bookmakerne som filter, antall bookmarks?

1 Like

Visste du at chattebobleknappen enda er der, bare usynlig? Når jeg redigerer en tekst og trykker nede til høyre så popper chaten opp…

  • Huawei p20 pro, nettsiden lagt til skrivebord-appen

3 Likes

Har opplevd det samme, må gå inn i midten av innlegget og slette seg tilbake. Irriterende :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Like

Skal undersøke!

1 Like

Bare hos meg chatten har bugga sånn at jeg ikke kan trykke på den?

Prøv nå :slight_smile:

@pdx jeg forsøkte å oppdatere min portefølje tråd, men får beskjed om at det ikke er tillatt med 3 poster etter hverandre. Er det mulig å kanskje få et unntak på sin egen portefølje tråd :grin:

Prøv nå :smile:

2 Likes

Du er best!

2 Likes

Jeg får ikke poste mer i oljetråden. Lyst å fikse? :smiley:

1 Like

Troll forbudt i oljetråden. Ekofisk tillatt. (Og Aasta Hansteen)

2 Likes

Tror han fikset Troll igår. :smiley:

1 Like

ER bugg med portis funksjonen, når man prøver å trykke på dagens vinnere så laster bare siden fremsiden av forumet igjen.

Det er en liten bug som gjør at de som har vært Insidere tidligere fortsatt får opp porteføljene sine i listene, derfor blir det en rar redirect. Skal bestille en fiks :slight_smile:

1 Like

Noen måter å tweake søkemotoren på? jeg prøver å finne alle innlegg jeg har i en tråd. Men den ser kun ut til å hente frem en begrense mengde innlegg hvor den starter på post 1 og oppover. Dvs at man ikke får mye nye innlegg.

2 Likes

Hvor går aksjekursen til FUNCOM.OL den neste uken?

Jeg tenker at disse spørsmålene burde stilles etter close på fredag og pollen stenges på mandag kl 8 før evt børsmeldinger treffer markedet. Også kan resultatet av pollen gjerne vises et sted på mandag morgen :slight_smile:

3 Likes