Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Nye chat tokens bør være på plass i løpet av noen minutter, beklager problemene :slight_smile:

I sidemenyen / aksjekurser.

Det funker på de aller fleste i listen din når jeg logger inn som deg. Den finner bare siden dersom en tråd er tagget med nøyaktig samme ticker - jeg ser at et par er feiltagget som kan forklare det, og dersom du har en aksje i listen som ikke har en tråd enda vil det samme skje. Men det er altså ingen som funker?

Foreslår at du begynner å selge “Chat tokens”, en sjetong koster 10 kroner og lar deg chatte 24 timer

1 Like

Jo det er faktisk det! Jeg har klikket innom en gang iblant, men alltid fått feilmeldingen. Takk takk :slight_smile:

1 Like

Man kunne for eksempel ha mulighet til å merke en post som “innlegg” og “kommentar” og “joke” idet man oppretter den, i tillegg til at lesere kan merke posten som “kommentar” om den er merket som innlegg av TS. Altså at leserne på en måte bedømmer innlegget. Ikke akkurat et gjennomtenkt system, men kanskje det kan bidra til færre poster…? Selv har jeg fullstendig sluttet å lese funcomtråder fordi de er for omfattende.

1 Like

Det høres interessant ut, men jeg tror i praksis at svært få ville kategorisert innleggene sine (eller andres). Kunne å sortert vekk poster uten likes hjulpet?

1 Like

Har begynt å bruke “dempet”-funksjonen på både kategorier og tråder. Det gjør forumet mye mer anvendelig for meg. En veldig bra feature! :slight_smile:

4 Likes

Et innlegg kan være morsomt der og da men uten reell betydning for tickeren/tråden.

Kunne man feks laget en dempefunksjon også for innlegg, som kan legges inn etter at innlegget er skrevet? Også av andre? En slags “dislike”, men der eneste hensikt er å få innlegget mindre synlig?

Jeg savner noen ganger forumtråder man kan “plusse opp” litt som i en filstruktur (selv om de fleste forum ser ut til å ha gått bort fra dette).

Skjønner tanken, men kan fort bli misbrukt for å dempe upopulære meninger. Vanskelig balansegang, hever man lista for hva man kan skrive vil nok aktiviteten falle.

1 Like

Ugyldig chat token

Kjører nå, bør være ok i løpet av 5 min. Takk for at du sa fra :slight_smile:

1 Like

Sorry, jeg orket ikke lenger se “Nytt forum” i navnet på en to år gammel tråd. :smiley:

(Håper jeg ikke ødela en masse funksjonalitet for @pdx :stuck_out_tongue:

3 Likes

Oh my godz! Neida, takk for at du endret :slight_smile:

Jeg var enda mer rebell! :stuck_out_tongue:

2 Likes

Mulighet for stavekontroll på innlegg. Så slippper jeg å redigere alle innleggene mine 10 ganger og fortsatt ha dem fulle av stavefeil :smile: Blitt for godt vant med outlook som retter på ting samtidig som det til dagligdags skrives i hovedsak på engelsk.

1 Like

Ugyldig chat-token @pdx

Kjører ny import, bør være på plass i løpet av noen minutter. Takk for at du sa fra @holmes! :slight_smile:

1 Like

Ugyldig chat-token, @pdx

Sorry, fikser nå :smile:

1 Like