Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Feedback til PDX (admin)

Hei!

Savner to ting:

1). En “draft” funksjon på nye tråder - dvs. at man oppretter en ny tråd, men kan sette den som draft og redigere på den før man publiserer.

2). @- i chat. Nå får man ikke opp varsling lenger når man blir tagget.

5 Likes
  1. Godt innspill! Skal utforske om det er i planene til de som koder forumet.
  2. Dette kommer i neste versjon av chatten, forhåpentligvis kan jeg legge ut betaen på nyåret.
4 Likes

Du kan evt lage en privat melding, f.eks til meg, da kan du lagre den ved å sende den og så redigere i etterkant.

1 Like

Jeg ville gjort om første side man møter når man ikke er logget inn. Driver stadig å trykker inn brukernavnet mitt i registreringsboksen når jeg skal logge inn :smile:

Men hvorfor logger du ut? :smile:

3 Likes

Noen ganger bruker jeg dragen sin pc, andre ganger min egen pc, jobb pc, mobil, andre ganger må loggen slettes :roll_eyes:

3 Likes

Skal kjøpe en egen TekInvestor mobil du kan bruke :wink:

6 Likes

Forslag: linker burde åpnes i ny fane!

1 Like

De gjør normalt det hos meg da. Ikke hos deg? Linker folk legger inn i tråder?

Ja, linker i ulike tråder. Er du sikker på det? Skal vel være enten/eller… Skjer i både Chrome og Safari (iOS), selv om det i utgangspunktet ikke skal ha noe å si hvordan nettleser en bruker (?).

Hold fingeren eller hva du bruker på touch-skjerm på linken, så får du opp valg om ny fane.

Klar over det, men det er det ene sekundet ekstra… I tillegg er det ikke så ofte jeg trykker på linker, så når jeg først gjør det slår det meg “fader, skulle holdt inne og åpnet ny fane…”

Sjekk brukerinnstillingene dine :slight_smile: Huk av den øverste checkboksen :slight_smile:

1 Like

Hah! Eg tog’an!

Og dette er grunnen til at slike som meg ikke driver et nettsted som dette :wink:

2 Likes

Derfor har vi @pdx , en av de mange grunner til at jeg gladelig betaler noen kroner for å være insider :+1::+1:

1 Like

@pdx: Ny tråd for Targowax etablert - inn i eksisterende tråd heller?

1 Like

Fortsetter å mase på deg @pdx :slight_smile:

Hadde det gått an å ha en sticky funksjon? Ser jo noen innlegg blir festet. Jeg tenkte f.eks – i en tråd jeg ønsker å ha en selskapspresentasjon i først, hvor det nå bare står et random innlegg av typen «Hva tenker dere om xx»? først, så burde det gå an å ha sticky (facts om selskapet etc) først?

2 Likes

Jeg har tenkt en del på dette, men ikke landet på hva den smarteste løsningen er. Jeg har planer for en bedre aksjeside (en oversiktsside per aksje), og da kunne jeg potensielt hentet inn data fra den og vist over hver diskusjonstråd. Jeg vil helst ikke påtvinge noen å følge en bestemt sticky-mal i det første innlegget som skrives om et selskap, men det kunne også vært en måte å løse det på.

3 Likes

Jo! Vær så snill! OCD delen av meg hopper av glede… :smile:

Edit: du vet innerst inne at det er det mest riktige å gjøre… følg hjertet ditt @pdx :heart:

4 Likes