Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Filmtips 🍿

Morsomt! SĂ„ den i gĂ„r jeg ogsĂ„ :slight_smile: Bra film, om enn noe “treg”. Hadde forventet meg hakket mer action basert pĂ„ tittelen og plakaten men veldig fin. Likte veldig godt hvordan de fikk frem hjertevarmen i mellommenneskelige relasjoner hos folk pĂ„ “utsiden” av samfunnet.

1 Like

Ja, tregere enn jeg forestilte meg ogsÄ, men det gjorde ikke meg noe. Jeg er en sucker for film om amerikanske outsidere, samfunnstapere og antikonformisme (hvis det er et ord). Hell or High Water, ogsÄ med Ben Foster, American Honey og The Florida Project anbefales hvis man er ute etter mer film som berÞrer denne tematikken. Ulike filmer, men toucher mye av de samme temaene hvis man tolker filmene fra en samfunnskritisk synsvinkel.

3 Likes

Whatever happened to Die Hard, guys? :stuck_out_tongue_closed_eyes::grin:

1 Like

Dette er vel filmen for deg :wink:

2 Likes

Trenger noen tips til helgen. Brukte uken pÄ Ä se «Matrix» trilogien pÄ nytt. Anbefales. Spesielt den fÞrste filmen holder seg meget bra, til og med i dag!

Skulle gjerne sett noe bra Sci-Fi, skrekk eller thriller, og gjerne av nyere dato (filmer utgitt i Ă„r)
!

1 Like

Akkurat sett ferdig denne. Anbefales!

4 Likes

Film for de fÞlsomme. Er nok best Ä se den pÄ kino.

@Moonman - “Searching” var veldig bra. Likte den godt :slight_smile:

I kveld stÄr denne for tur :slight_smile:

En rimelig bra western:



 om noe oppskriftsmessig :stuck_out_tongue:

3 Likes
4 Likes
4 Likes

Har du sett JW2? Hvordan var den isÄfall opp mot 1? 1 var superawesome.

Har ikke sett 2 enda :neutral_face:

Syns handlingen i John wick 1 er bedre. 2 syns jeg ble litt mye (overdreven). Helt grei, men 1 syns jeg personlig er konge :slightly_smiling_face:

Denne mĂ„ alle som sitter pris pĂ„ gode filmer se. Har du testo kommer du til Ă„ elska denna filmen! Samma folk som produserte “Get out”

Enjoy :popcorn::popcorn::popcorn:

3 Likes

NÄgon som sitter inne pÄ filmtips pÄ Netflix ?

1 Like

Outlaw king var i hvert fall kul for meg som er halvt skotsk

3 Likes

DĂ„ blir det den :popcorn::pizza::beers:

1 Like

Og denne

Finnes pÄ Google Play

1 Like