Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Firi erfaringer 💰

Hadde trodd at jeg kanskje fikk opp en melding som sa “Overføring registrert, pengene vill komme på konto i løpet av 1-3 virkedager.” Men får bare opp “Noe gikk galt”. For øvrig akkurat samme feilmelding i dag. Beløpet er også under grensen for maks uttak per dag, så ser ikke helt hvorfor det går galt. Har sendt melding til support, så får vi se hva de sier :slight_smile:

Send melding til support, så kan de sjekke baksystemene.

1 Like

Hvordan har det gått med emisjonen det var snakk om før jul? Ingen stor interesse siden det har vært såpass stille?

De driter jo penger omdagen, så behovet for emisjon er vel heller lite vil jeg tro.

1 Like

Joa, men det var de jo klar over når de vurderte en emisjon. De har vel ikke fått den prisingen de ønsket.

Er det noe børsplaner?

Ikke helt, slutten av fjoråret var fryktelig sterkt. Og januar har jo fortsatt sterkt. Så da kan man ønske høyere pris eller være mer kravstore på hvem man vil ha innz

1 Like

Ingen offisiell info om sånne planer

Inntil for en måneds tid siden gikk overføring fra app med bankoverføring stort sett på 10 sek, nå tar det 5-6 timer :frowning:

Vi har ingen tidspress, er i mange dialoger, prioriteringene har endret seg til å kun se etter strategiske partnere for de planene jeg har videre.

Jeg er forøvrig også i pappaperm :slight_smile:

5 Likes

Kikket litt på Moonshot og det er ut som man kan kjøpe usdc via applepay med 2% gebyr. Jeg kan naturligvis ha oversett noe, men Firi skal vel ha 2,5% kun for å overføre og deretter ytterligere gebyr for å handle. Hmm…

Koster 0 kroner å overføre penger til Firi.

2 Likes

Ikke ved transaksjon via Apple Pay. Ved store bevegelser (og det skjer jo jevnlig i krypto) er det gunstig å kunne overføre raskt for å kunne handle, og det er dyrt. 3,9% gebyr for bruk av Apple Pay. Etter det kommer nye gebyr for å faktisk kjøpe krypto

Kun amatører som kjøper bitcoin med apple pay

Enig. Man kjøper Solana med Apple pay :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ikke så vanskelig å tro med de prisene :stuck_out_tongue:

1 Like

Som ikke er så ille om du sammenligner med andre :wink:

2 Likes

Selger en andel av Firi-aksjene mine til 6 kr/stk. Opptil 400,000 aksjer. Jeg er fortsatt bull på Firi og vil tro aksjene egentlig er mye mer verdt, men jeg har noen andre kjøp jeg ønsker å frigjøre kapital til. Ta kontakt på mhogevold@gmail.com om du er interessert!

6 Likes

Andre som har innloggingstrøbbel i dag?