Kikket litt på Moonshot og det er ut som man kan kjøpe usdc via applepay med 2% gebyr. Jeg kan naturligvis ha oversett noe, men Firi skal vel ha 2,5% kun for å overføre og deretter ytterligere gebyr for å handle. Hmm…
Koster 0 kroner å overføre penger til Firi.
Ikke ved transaksjon via Apple Pay. Ved store bevegelser (og det skjer jo jevnlig i krypto) er det gunstig å kunne overføre raskt for å kunne handle, og det er dyrt. 3,9% gebyr for bruk av Apple Pay. Etter det kommer nye gebyr for å faktisk kjøpe krypto
Kun amatører som kjøper bitcoin med apple pay
Enig. Man kjøper Solana med Apple pay
Ikke så vanskelig å tro med de prisene
Som ikke er så ille om du sammenligner med andre
Selger en andel av Firi-aksjene mine til 6 kr/stk. Opptil 400,000 aksjer. Jeg er fortsatt bull på Firi og vil tro aksjene egentlig er mye mer verdt, men jeg har noen andre kjøp jeg ønsker å frigjøre kapital til. Ta kontakt på mhogevold@gmail.com om du er interessert!
Andre som har innloggingstrøbbel i dag?
Fungerer det for dere andre?
Det har fungert for meg i hele dag, har du fortsatt problemer?
Ja får en feilmelding når jeg forsøker å logge inn…
Internal server error v08.
Sendte mail til de nå. Håper de svarer raskt, litt økt puls når jeg mister tilgang kjenner jeg!
Funket fint her i hele dag.
Flere som har fått denne mailen
Vi tar kontakt fordi vi trenger informasjon fra deg. Firi er lovpålagt å innhente opplysninger om deg som kunde, samt gjennomføre løpende oppfølging av kundeforhold.
Firi kundeinformasjon kontakter et stort antall kunder hver dag og har bakgrunn i at Firi er lovpålagt å kjenne til midlenes opprinnelse. Spørsmålene stilles derfor i beste hensikt.
-
På bakgrunn av totalbeløpet som er overført har vi behov for informasjon om midlenes opprinnelse. Kan du utdype hvor midlene stammer fra? Vi ønsker dokumentasjon som f.eks sluttseddel, oppgjørsoppstilling eller lånedokumenter avhengig av midlenes opprinnelse. Videre ønsker vi å få oversendt siste tilgjengelig skattemelding i pdf-format og årsoppgave 2024 fra din bank. Dokumentene kan lastes opp kryptert via vår hjemmeside. “Logg inn” → “Innstillinger” → “Min dokumentasjon”. Gi oss beskjed på denne mailtråden når det er gjennomført så får vi behandlet saken snarest. Vi godtar ikke skjermdump som dokumentasjon.
-
Har du handlet kryptovaluta andre steder enn hos Firi, i så fall i hvilken sammenheng?
-
Skal du sende kryptovaluta bort fra Firi sin plattform? I så fall, hva er formålet og hvor skal du sende midlene?
Gi utfyllende svar på denne mailtråden slik at vi kan behandle saken raskt og effektivt. Innskudd og uttak av NOK, samt uttak av kryptovaluta er utilgjengelig inntil vi mottar svar på vår forespørsel og har ferdigbehandlet saken.
Vi svarer vanligvis på e-post innen en til tre virkedager, men i perioder kan det ta litt lengre tid.
Informasjonen vi innhenter om deg behandles konfidensielt. Les mer om hvilken informasjon vi lagrer og hvorfor i vår personvernerklæring: https://firi.com/no/privacy
Vi ønsker deg en fin dag videre.
Med vennlig hilsen
Kundeinformasjon ved Firi
Du har mottatt denne e-posten fra Firi KYC, en del av Firi AS.
Som rapporteringspliktig må vi gjennomføre kundekontroll for å bli bedre kjent med deg som kunde. Dette s
Den er individuell:sweat_smile: Og det kommer fra AML avdelingen vår
Skatremeldong ? Er ikke den privat ?
Er kommunisert at den kommer når årsrapport er klar.