Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Firi erfaringer 💰

Andre som har innloggingstrĂžbbel i dag?

Fungerer det for dere andre?

Det har fungert for meg i hele dag, har du fortsatt problemer?

Ja fÄr en feilmelding nÄr jeg forsÞker Ä logge inn

Internal server error v08.

Sendte mail til de nÄ. HÄper de svarer raskt, litt Þkt puls nÄr jeg mister tilgang kjenner jeg!

Funket fint her i hele dag.

NÄr kommer neste rapport @Firi_Thuc?:blush:

2 Likes

Flere som har fÄtt denne mailen :slight_smile:

Vi tar kontakt fordi vi trenger informasjon fra deg. Firi er lovpÄlagt Ä innhente opplysninger om deg som kunde, samt gjennomfÞre lÞpende oppfÞlging av kundeforhold.

Firi kundeinformasjon kontakter et stort antall kunder hver dag og har bakgrunn i at Firi er lovpÄlagt Ä kjenne til midlenes opprinnelse. SpÞrsmÄlene stilles derfor i beste hensikt.

1. PĂ„ bakgrunn av totalbelĂžpet som er overfĂžrt har vi behov for informasjon om midlenes opprinnelse. Kan du utdype hvor midlene stammer fra? Vi Ăžnsker dokumentasjon som f.eks sluttseddel, oppgjĂžrsoppstilling eller lĂ„nedokumenter avhengig av midlenes opprinnelse. Videre Ăžnsker vi Ă„ fĂ„ oversendt siste tilgjengelig skattemelding i pdf-format og Ă„rsoppgave 2024 fra din bank. Dokumentene kan lastes opp kryptert via vĂ„r hjemmeside. “Logg inn” → “Innstillinger” → “Min dokumentasjon”. Gi oss beskjed pĂ„ denne mailtrĂ„den nĂ„r det er gjennomfĂžrt sĂ„ fĂ„r vi behandlet saken snarest. Vi godtar ikke skjermdump som dokumentasjon.

2. Har du handlet kryptovaluta andre steder enn hos Firi, i sÄ fall i hvilken sammenheng?

3. Skal du sende kryptovaluta bort fra Firi sin plattform? I sÄ fall, hva er formÄlet og hvor skal du sende midlene?

Gi utfyllende svar pÄ denne mailtrÄden slik at vi kan behandle saken raskt og effektivt. Innskudd og uttak av NOK, samt uttak av kryptovaluta er utilgjengelig inntil vi mottar svar pÄ vÄr forespÞrsel og har ferdigbehandlet saken.

Vi svarer vanligvis pÄ e-post innen en til tre virkedager, men i perioder kan det ta litt lengre tid.

Informasjonen vi innhenter om deg behandles konfidensielt. Les mer om hvilken informasjon vi lagrer og hvorfor i vÄr personvernerklÊring: https://firi.com/no/privacy

Vi Ăžnsker deg en fin dag videre.

Med vennlig hilsen
Kundeinformasjon ved Firi
Du har mottatt denne e-posten fra Firi KYC, en del av Firi AS.
Som rapporteringspliktig mÄ vi gjennomfÞre kundekontroll for Ä bli bedre kjent med deg som kunde. Dette s

Den er individuell​:sweat_smile: Og det kommer fra AML avdelingen vĂ„r :slight_smile:

1 Like

Skatremeldong ? Er ikke den privat ?

NÄr kommer neste rapport @Firi_Thuc?

Er kommunisert at den kommer nÄr Ärsrapport er klar.

1 Like

Har vĂŠrt slik i hele dag :man_shrugging:t4:

Det ser ut som at det er et problem med DNB.

Er det umulig Ä lÞse det problemet eller? VÊrt slik en uke nÄ :man_shrugging:t4:

1 Like

Ikke overraskende med sÄ sinnssykt nivÄ pÄ gebyrer og spread.

2 Likes

Du vet at de er en bĂžrs?

Og at bĂžrsen ikke styrer spread?

1 Like

Noen som vet ca verdien pÄ aksjen nÄ?

Det noen Ăžnsker Ă„ betale.

Jeg vet det er endel selgere som selger pÄ 4,5-5kr.

Har vÊrt mange kjÞpere pÄ 4kr ikke sÄ mange pÄ 5kr.

Ok takk. Har ikke tenkt Ă„ selge.