Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Firi erfaringer 💰

@Firi_Thuc

Hei!

Vi varslet om at vi hadde vært for dårlig med kommunikasjon rundt når den skulle komme. Og at den ville komme nå mot høsten, dette er fortsatt planen. Det er allerede i testmiljøet vårt og testes inn mot alle andre initativer vi har i app og web. Er ikke langt unna nå, jeg lover :slight_smile:

6 Likes

Jeg er forøvrig mer på twitter enn her, men svarer så godt jeg kan begge steder. Hjelp meg med å finne coins våre eksisterende og potensielle kunder ønsker å få tilgang til!

https://twitter.com/TinfoilThuc/status/1699682718273966387

Hei! Jeg har vært kunde hos dere lenge og er veldig fornøyd med det. Men jeg skulle gjerne også hatt tilgang til å kunne handle bitcoin cash, har dere noen planer om å innføre den?

Hei!

Vi har foreløpig fått lite interesse fra våre kunder på BCH. Så det står ikke på listen vår enda. Men vi følger med.

Vi kommer nok ikke til å være først til å liste en helt ny coin. Det ligger en del krav som vi må kunne oppfylle, spesielt på likviditet og compliance.

Og så er denne kun tilgjengelig på Uniswap eller ymse børser dessverre.

TV show med de største grifterne i krypto… artig :sweat_smile:

Thuc, har dere vurder å bli integrert med Coinmarketcap/Coingecko (hvis mulig)? Hadde vært interresant å kunne holde oversikt over daglig volum på børsen der.

1 Like

Finnes allerede på kryptopris.no

1 Like

Vi har notert oss ned om at dette er noe vi vil gjøre, men ikke prioritert det opp enda da vi mener vi har andre viktigere tjenester som må bygges først. Og som nevnt av @Evilfreud så kan du finne litt data på kryptopris.no inntil videre :slight_smile:

1 Like

Tok en liten post i Toncoin for noen uker tilbake som har hatt god uttelling! Er det planer for å innføre Toncoin på Firi i fremtiden?

Har litt Firi-aksjer til salgs. DM hvis du er interessert.

1 Like

Det ligger ikke i planen vår, kundene våre sender gjerne inn ønsker, men vi har et internt regelverk for coin-listing slik at man dekker alle kravene som vi er omfattet av følges.

Tether i sist uke

DOGE idag

2 Likes

Og enda en

2 Likes

Var det ikke slik at man som investor i Firi skulle få en månedlig rapport?
Mulig jeg tar feil, noen andre som mottar slike rapporter?

Det ble endret til kvartalsvise etter folkefinaniserings-runden. Det kom riktignok aldri noen rapport for Q2 heller, men burde komme for Q3 nå.

Kvartalsvis rapporter. Første er ikke kommet enda. Mulig @Firi_Thuc har noe info

@Firi_Thuc

2 Likes

Beklager sent svar! Ikke fått noe varsler herfra på mail på en stund…

Vi jobber med å kontrollere Q3-tallene nå, Q2 vil bli sendt ut sammen med denne. Og forklaringen er enkel. Vi har brukt tiden for å bygge opp et helt nytt rapporteringsystem internt nå som området vokser i en enorm fart!

4 Likes

Når man overfører krypto til Firi så blir man bedt om føre inn innkjøpspris/inntekt. Det jeg lurer litt på er hvordan dette rapporteres videre fra dere til Skatteetaten for skatteoppgjøret, eller blir det det man har hos Firi rapportert som ren formue til Skatteetaten?

Er litt forvirret, forstår det gir mening å føre innkjøpspris dersom det er noe man har liggende som man ikke har skattet på før. Men dersom det er en ren transaksjon fra en annen wallet som man allerede har ført inn og/eller skattet på. Hvorfor skal man da føre det inn som en inntekt på ny?
Det blir jo det samme om jeg skulle ført inn 1000kr fra en en bank til en annen, det er jo ikke en ny inntekt her :man_shrugging: fra en forvirret bruker av Firi her…

@Firi_Thuc :point_up:

2 Likes