Hei!
Vi har fått til et lite samarbeid/sponsorat med MiraiEx.com, som gir bort litt gratis Bitcoin til alle TekInvestorer som registrerer seg via denne lenken.
Jeg har testet en del utenlandske kryptobørser og tjenester, men alltid synes det har vært kjipt å sende avgårde bilde av pass eller førerkort for å bevise at jeg er meg. Med MiraiEx bekrefter du identiteten din med BankID og logger inn med Vipps (hvis du vil). Jeg opplevde det som en veldig fin og sømløs opplevelse.
Det tok bare et par minutter og så hadde jeg en konto der jeg kan kjøpe og selge Bitcoin eller Litecoin I tillegg fikk jeg også 0.001 Bitcoin gratis, det var litt gøy
Jeg finner ikke så mange anmeldelser av MiraiEx på nett, så det hadde vært kult å høre hvordan dere opplever tjenesten, det de tilbyr, priser osv.
Ser at @Majh allerede har skrevet litt om sine erfaringer:
Øyvind Kvanes, COO i MiraiEx er også her på forumet (@Oyvind_Mirai ), og svarer sikkert på eventuelle spørsmål vi måtte ha i denne tråden. Jeg har snakket en del med Øyvind og opplever han som en ryddig og seriøs fyr.
Hvis du ikke allerede har gjort det, sjekk ut MiraiEx og kom gjerne med din erfaring i denne tråden