Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Firi småprat 💰

Er dette noe du har savnet ?

2 Likes

Ville vært noe forsiktig med å bruke Miraiex som mellomledd. Gå heller direkte til personen du ønsker å kjøpe eller selge fra.

Hvorfor mener du man skal være forsiktig med å bruke Miraimex?

Fordi i krypto verden trenger man faktisk ingen mellomledd. Bare scam.

Får denne meldingen når jeg forsøker å overføre penger via Neonomics:

Bruker Sparebank 1 SMN. Problem hos Mirai, eller problem hos banken?

Ofte integrasjonen mellom bank og Neonomics som feiler. Normalt funker det noen timer senere.

1 Like
  1. dag uten integrasjon her nå, med både restart av app og telefon.

Ingen krise for meg egentlig, men kanskje greit å vite for @Firi_Thuc ?

Om jeg selger 2000 Ada nå, så er gebyret 10 Ada, dvs litt over 100 lappen. Hvis Ada stiger til 10 dollar, vil det da fremdeles være 10 Ada i gebyr?

1 Like

Gebyret er 0.5% for hver handel.

0.5% av 2000 er 10 så ja, gebyret vil alltid være 10 ADA.

1 Like

Noen nye coins på gang?

@Firi_Thuc noe nytt å dele til menigheten?

1 Like

Kjøpte litt. Brukte den enkle kjøp salg funksjonen. Mye å tjene på å bruke avansert? Hva bruker dere? Kan kanskje bli litt dyrt med den enkle løsningen hvis du kjøper for litt større summer…

bruker kun den enkle fordi jeg er lat :stuck_out_tongue:

1 Like

Fremdeles ikke stoploss funksjon?

Det er designet sånn. Veldig mange som blir stoppet ut i stopplossraid. Derfor har man ikke åpnet for det enda

1 Like

Begrensninger på salg via miraiex nå? Hva skjer om det kommer ett rally og man ønsker å selge, risikere å sitte igjen uten å kunne realisere?

Masse MMs, tror ikke du klarer å tømme dybden de har for å si det sånn.

Selge i flere bolker da eller? Har 3500 Ada nå, kan kun selge 2626, så varierer det litt opp og ned. Og ligger på ~4000+ kr forskjell fra reell markedsverdi. Annerledes om jeg legger inn hele summen på ett target?

Edit: sitter på mobilappen nå

MM vil ofte ikke ligge på topp i boken eller ligge synlig med hele volumet. Men kjører du på med best så vil du få solgt.