Er dette noe du har savnet ?
Ville vært noe forsiktig med å bruke Miraiex som mellomledd. Gå heller direkte til personen du ønsker å kjøpe eller selge fra.
Hvorfor mener du man skal være forsiktig med å bruke Miraimex?
Fordi i krypto verden trenger man faktisk ingen mellomledd. Bare scam.
Får denne meldingen når jeg forsøker å overføre penger via Neonomics:
Bruker Sparebank 1 SMN. Problem hos Mirai, eller problem hos banken?
Ofte integrasjonen mellom bank og Neonomics som feiler. Normalt funker det noen timer senere.
- dag uten integrasjon her nå, med både restart av app og telefon.
Ingen krise for meg egentlig, men kanskje greit å vite for @Firi_Thuc ?
Om jeg selger 2000 Ada nå, så er gebyret 10 Ada, dvs litt over 100 lappen. Hvis Ada stiger til 10 dollar, vil det da fremdeles være 10 Ada i gebyr?
Gebyret er 0.5% for hver handel.
0.5% av 2000 er 10 så ja, gebyret vil alltid være 10 ADA.
Noen nye coins på gang?
Kjøpte litt. Brukte den enkle kjøp salg funksjonen. Mye å tjene på å bruke avansert? Hva bruker dere? Kan kanskje bli litt dyrt med den enkle løsningen hvis du kjøper for litt større summer…
bruker kun den enkle fordi jeg er lat
Fremdeles ikke stoploss funksjon?
Det er designet sånn. Veldig mange som blir stoppet ut i stopplossraid. Derfor har man ikke åpnet for det enda
Begrensninger på salg via miraiex nå? Hva skjer om det kommer ett rally og man ønsker å selge, risikere å sitte igjen uten å kunne realisere?
Masse MMs, tror ikke du klarer å tømme dybden de har for å si det sånn.
Selge i flere bolker da eller? Har 3500 Ada nå, kan kun selge 2626, så varierer det litt opp og ned. Og ligger på ~4000+ kr forskjell fra reell markedsverdi. Annerledes om jeg legger inn hele summen på ett target?
Edit: sitter på mobilappen nå
MM vil ofte ikke ligge på topp i boken eller ligge synlig med hele volumet. Men kjører du på med best så vil du få solgt.