Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Firi smĂ„prat 💰

JĂŠvlig merkelig.
Ingen feilmeldinger.

Det kommer opp:

«NÄvÊrende betalingsmetode»
Min saldo

Under stÄr det

«Andre betalingsmetoder»

Men det er ingen aktiv link

Har prÞvd Ä skru av og pÄ mobilen uten at det hjalp

Ehh, jeg anbefaler at du tar noen skjermbilder og sender det til support. SÄ skal vi fÄ sett pÄ hva som skjer her
 Beklager det!

Ka skjer med belÞpet som blir trekt av konto pga spareavtale pÄ 31 des men det blir ikkje kjÞpt krypto for belÞpet samme dag?
@Firi_Thuc

Det mÄ vel rekke Ä komme inn pÄ deres konto fÞr de kan kjÞpe antar jeg?

Aldri brukt 3 dager med automatisk spareavtale, blei overfÞrt idag, sÄ 3 dager etter.
Automatisk avtale har alltid blitt trekt fĂžr rĂžd dag hos meg.

Joda, men pÄfallende at nÄr man skal overfÞre til konto i bank sÄ tar det alltid 1 dag ekstra. F.eks ber man om det sÞndag blir det tidligst godkjent tirsdag. Slik at uttak kan ta noe tid, men det er vel rentekostnader og inntjening som skal ivaretas.

Firi virker og er svÊrt seriÞs, ogsÄ mht KYC, og fungerer topp.
AngÄende salg av krypto og spread sÄ er det en annen diskusjon.

Jeg ville fortsatt ikke benyttet noen annen kryptobĂžrs i Norge enn Firi :grinning:

1 Like
7 Likes

Flere som sliter med uttak fra Firi? Eller gÄr det ikke an Ä ta ut penger nÄr det er helg?

Bankene er stengt sÄ du fÄr jo ikke mottatt i helg. Eller tenker du pÄ overfÞring av krypto nÄr du sier uttak?

Hadde trodd at jeg kanskje fikk opp en melding som sa “OverfĂžring registrert, pengene vill komme pĂ„ konto i lĂžpet av 1-3 virkedager.” Men fĂ„r bare opp “Noe gikk galt”. For Ăžvrig akkurat samme feilmelding i dag. BelĂžpet er ogsĂ„ under grensen for maks uttak per dag, sĂ„ ser ikke helt hvorfor det gĂ„r galt. Har sendt melding til support, sĂ„ fĂ„r vi se hva de sier :slight_smile:

Send melding til support, sÄ kan de sjekke baksystemene.

1 Like

Hvordan har det gÄtt med emisjonen det var snakk om fÞr jul? Ingen stor interesse siden det har vÊrt sÄpass stille?

De driter jo penger omdagen, sÄ behovet for emisjon er vel heller lite vil jeg tro.

1 Like

Joa, men det var de jo klar over nÄr de vurderte en emisjon. De har vel ikke fÄtt den prisingen de Þnsket.

Er det noe bĂžrsplaner?

Ikke helt, slutten av fjorÄret var fryktelig sterkt. Og januar har jo fortsatt sterkt. SÄ da kan man Þnske hÞyere pris eller vÊre mer kravstore pÄ hvem man vil ha innz

1 Like

Ingen offisiell info om sÄnne planer

Inntil for en mÄneds tid siden gikk overfÞring fra app med bankoverfÞring stort sett pÄ 10 sek, nÄ tar det 5-6 timer :frowning:

Vi har ingen tidspress, er i mange dialoger, prioriteringene har endret seg til Ă„ kun se etter strategiske partnere for de planene jeg har videre.

Jeg er forÞvrig ogsÄ i pappaperm :slight_smile:

5 Likes