Naturgassen har gjort en dobbelbunn-formasjon og det er nå et gyllent kryss. Kan ikke tenke meg annet enn at dette var en god kjøpsdag i denne aksjen.
Satser på det, men det er bare helt ekstremt hvor langt ned denne har kommet. Da den var i rundt 100-130(gamle 10-13) ble den omtalt som billig og klar doblingskandidat.
Nå har den halvert seg og vel så det…ratene skal ha vært helt greie en stund og utsiktene er bra. Skjønner lite av dette må jeg innrømme. Børs er børs.
Ratene var jo fryktelig lave i sommer da. Men har steget rundt 70% siden da uten å ha dratt med seg denne aksjen. Ja jeg husker også hvor mange som uttalte denne som billig når kursen var på det nivået du skriver. Den var vel nærmest en favoritt hos Myrseth og andre analytikere om jeg ikke husker feil?
Skjønner heller ikke noe av prisingen nå, men så er det jo dette med Fredriksen-aksjer, shorting, utbytte, gjeld osv. De kan jo temmelig langt ned før de snur.
Inside-kjøpet var ikke så mye å rope hurra for, men det kan jo gi et signal. Det kommer sikkert flere med tiden og vi ser jo at dere opsjoner er ikke verdt noe på dette kursnivået. De må utøves på 126,9 og 156,6 med dagens valutakurs.
Gass-prisen opp i dag også. Det er nok bare spørsmål om tid før denne rører på seg.
Her fra juni:
FLNG - Annual General Meeting 2020
Grei start dette
Noen oppdaterte kursmål på FLNG nylig?
Usikker. Men tipper de ikke er langt unna
Ahh, så ikke før nå at dnb har kjøps-anbefaling på denne idag.
kursmål fra dnb da?
88 kr.
Nå ble det virkelig fart her Takk Dnb!
Fryktelig bra dag med bra volum! Stenger vi over motstand på 53 kroner så er det lite teknisk motstand å finne før vi nærmer oss 80 kroner.
Dagens obs hos xtrainvestor…
Utdyp gjerne? Er ikke medlem der eller følger ikke med der.
De kommer daglig med anbefalinger, der ble Flex nevnt i forbindelse med DnB sitt nye kursmål.