Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Bidra til forskning - Folding@Home

snart 200% i funcom så kjør på! :wink:

1 Like

@pdx du kan vel slå til å lage et merke som blir utdelt etter et vist bidrag til Folding@home. Gamere elsker jo trophies :sunglasses:

4 Likes

Det kan jeg godt! :+1::smile:

Bare å la merket henge høyt, så vi virkelig må bidra før det blir utlevert :sunglasses:. @Irathi kan jo være gudfar siden han har tatt initiativ og være med å sette kriterier for oppnåelsen av merket.

1 Like

Øverste merke må jo være Folding like an Asian

Og der var den vanlige siden oppe igjen.

Flere som har bidratt mye. God innsats folkens, vi satser vel på topp 1.000 ila 1 uke til? :slight_smile:

04

Da klarte vi nesten 1.000 plasser ila 1 uke (969).

Godt hjulpet av LaRosaleda som har passert 1.000.000!
Evilfreudfølger tett på og tar vel 1.mill merket ila dagen.
God innsats fra Janno og KjetilS .

Fikk med oss 1 ny folder, velkommen @steart78

2 Likes

Vi trenger flere foldere! :slight_smile:

@Hakon @babyrage @Deltoid

http://folding.stanford.edu/

1 Like

Er dere fortsatt aktive foldere? Kjører mining på gjestemaskinen med 1080 ti for å holde kontoret varmt, men det er egentlig kun som alternativ til å gidde å handle inn en ovn/plass. Ble litt inspirert her til å gjøre noe mer nyttig med gpu “ovnen” min :stuck_out_tongue: Vil helst ikke belaste cpu maks da selv om den er vannkjølt.

1 Like

For lite aktiv, dyr strøm nå :stuck_out_tongue:

Skal vurdere å fyre opp igjen :smiley:

2 Likes

Har fyrt opp maskinen min nå for å gi mitt bidrag til forskningen!

Folding@Home tok livet av den strømforyningen i maskinen.

Har en workstation med 24 kjerner (xeon) og 96 gb ram, tenkte jeg skulle være snill med Folding og la den jobbe for dem mens jeg var på ferie. Resutatet var at den hadde stått og jobba 100% i to og en halv uke konstant, så røyk strømforsyningen :sweat_smile:

Men for all del dette er en god sak og jeg anbefaller alle å hjelpe til!

1 Like

Processor på maks last er ikke noe jeg er komfortabel med selv. Gpu stoler jeg mer på at holder med bakgrunn i erfaring fra ett par mining rigger. Må lese meg litt opp før jeg setter i gang her ser jeg.

Jeg ville nok renset ut støv og passet på temperaturer en stund etter første gang du kjører i gang.

CPU og GPU full load har heller vært et støyproblem for min del.

Du kan jo prøve medium eller low settings dersom du er redd for full load på cpu.

husk å legge inn team nummer 234175 som er “Tekinvestor”.

Her er team statistikk;
https://stats.foldingathome.org/team/234175

1 Like

@Ramsess Bli med på team tekinvestor da! :slight_smile:

Hva er din totale score etter 2 uker?

Det skal jeg huske, halve poenget er nesten å konkurrere litt med dere andre her :stuck_out_tongue:

Morsomt med konkuranse, men sliter med å skulle ta igjen @Irathi :stuck_out_tongue:

1 Like

Endelig i gang! Ikke på lista enda, men starta for bare ett par timer siden. Kjører på high, CPU er 60 og GPU 70 grader så bør gå fint :slight_smile:
Men med 6000 estimerte poeng til dagen tar det lang tid å klatre ser jeg :stuck_out_tongue:

2 Likes

Estimerte poeng ser ut til å være helt feil :stuck_out_tongue: har jo over 90 000 allerede, så blir vel mellom 150 og 200 000 daglig. Irathi har jeg ikke store forventinger om å slå, men skal kjempe om 2 plassen! :smile:
Vurderer nesten å hive på hovedmaskinen min med 9900k og 2080, men da må kong vinter komme tilbake ellers blir det badstue :stuck_out_tongue:

2 Likes

:smiley:
DO IT!

( ser jeg må kjøre igang jeg også).

1 Like