Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Forumforbedringer

Redigeringshistorikken ligger der ved å trykke på det lille blyantikonet som dukker opp når den har blitt redigert. Lett å rulle tilbake når du går på rampage :smile:

1 Like

Da var det testet og såvidt jeg kunne se, så er problemet løst. Kjapt levert! :+1:

2 Likes

U are still da man @pdx , funket som bare det nå :+1::+1:

2 Likes

Har chat forsvunnet fra iPhone nå?

Tweaket litt på forsidedesignet nå for å få flere tråder synlige uten å måtte scrolle :slight_smile:

3 Likes

Skjedd en del siden sist jeg skrev i denne tråden :slight_smile:

Her er f.eks @Christian sin porteføljevisning:

image

Det er sikkert mer jeg har glemt :smiley:

5 Likes

Jeg synes det er viktig å nevne at porteføljen er sortert fra største til minste investering! :stuck_out_tongue:

… investeringene nederst på lista er jo ikke så hotte.

2 Likes

Bra du minnet meg på det! Den er som du sier sortert nå etter størrelse, men nå kan man også se hva som er størst i grafen :smiley:

Et par endringer nå på kveldinga :slight_smile:

  • Ny bunnmeny på mobil som gjør det lettere å komme til Favorittliste, Min Portefølje, Triggere, og Chat. De siste 3 er kun tilgjengelig for Insidere :wink:

  • Chat er nå kun tilgjengelig fra forsiden, og ved å fjerne chattebobla blir den kanskje mindre i veien når man skriver innlegg på mobil.

God kveld!

9 Likes

Dette ser lovende ut @pdx!

Den chattebobla har vært til irritasjon ganske ofte :wink: stor forbedring dette! :+1:t4:

Fint at vi insidere får noen fordeler :clap:t4:

Ha en fin kveld!

3 Likes

Veldig bra!:+1:
Bunnmeny er super, og det å slippe chat henge på hver eneste side er helt topp. Bra jobba @pdx

1 Like

Tester å ha en egen Bioteknologi-chatkanal. Er du Insider-medlem finner du den i kanallisten :slight_smile:

5 Likes

Føles raskere i dag på mobil, har du endret noe eller bare dagsformen til forumet som varierer?

Må være at chatten er på egen flik? Fungerer som en drøøøm :heart_eyes:

2 Likes

Tror ikke jeg har gjort noen store sprell nei :smiley: Men hyggelig å høre at det er kjapt :slight_smile:

Det er en veldig stor forskjell!

Tror det er chatten, den sto ofte å “tenkte”

4 Likes

Oppgraderte serveren i natt. Kallenavnet mitt på den nye serveren er “monsteret” :slight_smile: Den bør gjøre det enda raskere å laste sider og holde siden oppe ved stor pågang. Takk til alle Insidere som finansierer moroa :slight_smile:

12 Likes

Kjempefint, ferdig før estimert tid også!
God helg :slightly_smiling_face:

3 Likes

Takk for det! Ser det er noen småbugs, blant annet så vises ikke alle brukerprofilsider riktig nå. Det er alltid noe :wink:

3 Likes

Toppmenyen som dukker opp når man scroller nedover i en tråd på mobil har nå fått logo helt til venstre. Trykker man på den går man tilbake til forsiden :slight_smile:

4 Likes

Kudos for å effektivt forbedre forumet basert på tilbakemeldinger!

2 Likes