Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Forumforbedringer

Dette ser lovende ut @pdx!

Den chattebobla har vært til irritasjon ganske ofte :wink: stor forbedring dette! :+1:t4:

Fint at vi insidere får noen fordeler :clap:t4:

Ha en fin kveld!

3 Likes

Veldig bra!:+1:
Bunnmeny er super, og det å slippe chat henge på hver eneste side er helt topp. Bra jobba @pdx

1 Like

Tester å ha en egen Bioteknologi-chatkanal. Er du Insider-medlem finner du den i kanallisten :slight_smile:

5 Likes

Føles raskere i dag på mobil, har du endret noe eller bare dagsformen til forumet som varierer?

Må være at chatten er på egen flik? Fungerer som en drøøøm :heart_eyes:

2 Likes

Tror ikke jeg har gjort noen store sprell nei :smiley: Men hyggelig å høre at det er kjapt :slight_smile:

Det er en veldig stor forskjell!

Tror det er chatten, den sto ofte å “tenkte”

4 Likes

Oppgraderte serveren i natt. Kallenavnet mitt på den nye serveren er “monsteret” :slight_smile: Den bør gjøre det enda raskere å laste sider og holde siden oppe ved stor pågang. Takk til alle Insidere som finansierer moroa :slight_smile:

12 Likes

Kjempefint, ferdig før estimert tid også!
God helg :slightly_smiling_face:

3 Likes

Takk for det! Ser det er noen småbugs, blant annet så vises ikke alle brukerprofilsider riktig nå. Det er alltid noe :wink:

3 Likes

Toppmenyen som dukker opp når man scroller nedover i en tråd på mobil har nå fått logo helt til venstre. Trykker man på den går man tilbake til forsiden :slight_smile:

4 Likes

Kudos for å effektivt forbedre forumet basert på tilbakemeldinger!

2 Likes

Takk @sparkonge :slight_smile:

Filosofien jeg følger er Kaizen, eller kontinuerlig forbedring :slight_smile:

Får jeg gjort et par forbedringer hver dag kan jeg ta kvelden med god samvittighet :slight_smile:

6 Likes

Jeg synes du kan ta kvelden med god samvittighet uten å ha gjort noe som helst med forumet også!:+1::blush:

1 Like

Nå vises de neste kurstriggerne i aksjene du har i porteføljen eller favorittlisten i sidemenyen på forsiden, rett under favorittlisten din:

Hvis du ikke er blitt Insider enda kan du bare se den aller første triggeren i listen :wink:

Ser du en trigger som mangler, legg den til da vel :slight_smile:

La inn ca 700 nye trigger (kvartalspresentasjoner, årsrapporter osv) i Triggerkalenderen :slight_smile:

6 Likes

Oppgraderte forumet i kveld :slight_smile:

Nytt:

  • Du kan nå følge andre medlemmer og bli varslet når de skriver. Trykk på Følg-knappen på brukerkortet eller profilen :slight_smile: Antall følgere/fulgte vises på brukerprofilen.

  • Du kan nå slippe å se innlegg fra medlemmer du ønsker å ignorere. Trykk på Skjul innlegg-knappen på brukerprofilen til den du vil ignorere :slight_smile:

8 Likes

Skrur av Følge-funksjonaliteten midlertid, da den har noen bugs.

1 Like

Har hatt litt trøbbel den siste tiden nå med at jeg ikke kommer ned til siste innlegg selv om “scrollen” på høyresiden sier at jeg er på siste post. Samme skjer I bade chrome og explorer.

2 Likes

Samme problem som jeg har men bare i explorer.
Chrome er grei her.
Må gå ut av tråden og inn igjen.

1 Like

Skjer det i alle mulige tråder eller bare de lengste?