Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Forumforbedringer

  • La til chat-løsning for Insidere
2 Likes

Btw, så sorterer søket de eldste sakene øverst, som gjør det ganske vanskelig å finne relevante søkeresultater. :wink:

Om du klikker på “Vis mer” under søketreffene, kan du sortere etter hva du vil der.

Irriterer meg grønn over den der… Nye (1)
Om du ikke har noe å gjøre på liksom :innocent:

Hva er problemet? :slight_smile:

Den forsvinner ikke :joy: :rolling_eyes: :upside_down:

Fikset :slight_smile:

2 Likes

Som dere sikkert har sett har aksjekursene sluttet å oppdatere seg. Dette skyldes at dataleverandøren har sluttet å levere data. Til jeg får fikset dette skjuler jeg derfor sidemenyen og bunnmenyen (på mobil). Håper å fikset dette om ikke så lenge.

In other news… har pusset opp vaskerommet denne uken og skulle legge siste finish i dag med noen nye taklister. Tok derfor og vippet ned de gamle listene med skrujern…men de satt som bare f så jeg måtte hamre litt. Da jeg endelig fikk av listen sprutet det vann ut av alle spikerhullene… :droplet::droplet::droplet: Jeg hadde punktert vannledningen til andre etasje med skrujernet. D’oh! Nød-rørlegger kom og pdx ble 6000 kronasjer fattigere. Bra slutt på ferien! :cry:

8 Likes

Skjer det lite eller skjuler du updates? :nerd:

Hei, jeg har ikke publisert alle endringene her i det siste.

Det siste store som ble gjort var å skrive om hvordan aksjekurser hentes, og hvordan favorittaksjer lagres - som jeg håper nå er ganske stabilt sammenlignet med tidligere.

Ting jeg ser på nå er:

  • Forbedret Chat
  • Forbedre førstegangsopplevelsen på forumet, så nye medlemmer blir engasjert til å delta raskere
  • Porteføljefunksjon
  • Gruppefunksjonalitet

Andre forslag mottas med takk :smiley:

3 Likes

Chat
Når jeg sitter på min Samsung Galaxy 6 og skriver noe i chatten får jeg ikke trykket tilbake. Altså gå tilbake til den tråden jeg leste før jeg skrev noe i chatten. Eller, det er noe brukeruvennlig som skjer der.

Det er en bug når man prøver å maksimere en embedded youtube video. Den hopper da ut av fullscreen og hopper en side eller to opp i postene.

3 Likes

Chaten på mobil er håpløs, jeg vet :confused:

2 Likes

Det må jeg teste:

Edit: Du har rett! Det går dog på andre forsøk…merkelig

2 Likes

Bedre og bedre gang for gang. På tredje forsøk så jeg såvidt et glimt av Rick. Fjerde gangen ble det suksess :+1:

1 Like

Tipper det har noe med endring av oppløsning å gjøre som skjer når videoen skal kjøres i fullskjerm

Når vi siterer andre eller oss selv hadde det vært fint om datoen for sitatet også kom inn en plass der.

3 Likes

Oppdateringen av aksjer som http://www.netfonds.no/quotes/ppaper.php?paper=NATTO.OAX og http://www.netfonds.no/quotes/ppaper.php?paper=PCIB.OAX ser ikke ut til å fungere. Kanskje fordi de er på OAX ikke OSE?

1 Like

Det stemmer, hos Yahoo ligger de så vidt jeg husker med .ol som extension, men jeg henter alle .ol aksjer på en egen måte som er gir bedre kvalitet enn Yahoo, så da blir det litt mismatch i systemet - har det på todo-listen :smiley:

1 Like

PDX Ta med Targovax TRVX på aksje listen her på forum også…

1 Like