Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Forumforbedringer

Det er med vilje da crom like tolererer annet enn 1 plass

2 Likes

Forumet tror du starter en punktliste med tall, så da blir det “1.” :wink:

2 Likes

Chatten har fått tre fikser i dag:

  • Nå laster den der du sluttet å lese sist
  • Den hopper ikke lenger ned til siste innlegg, så man kan lese historikken
  • Funker nå også i Safari :slight_smile:

Fortsatt litt grums på mobilvisningen, men jeg håper det blir fikset i neste runde.

16 Likes

Fantastisk patch @pdx
Liker når du holder kundene dine like høyt som funcom gjør!

6 Likes

Supert @pdx :heart_eyes:

Finner ingen chat i safari jeg

Er du på siste Safari versjon?

det kan jeg sjekke. Har aldri oppdatert som jeg vet om

1 Like

Chat fungerer bare suverent, både på Mac og iPhone, begge siste oppdatering.
Takk til @pdx og forumutvikler :+1:

1 Like

Fungerer helt supert i Safari hos meg :slight_smile:

1 Like

Begynte plutselig å lese på indiskengelsk :woman_with_turban:t5: som om det var skrevet på dialekt :point_right:t4: ble nysgjerrig på hvor utvikleren sitter, ser det doneres penger (?)

Det er han fyren her som lager den: https://github.com/gdpelican/babble

Han gjør det på fritiden, så har begynt å donere litt til han hver måned så han fortsetter å være motivert :slight_smile:

7 Likes

TekIndex, listen på forsiden over de mest populære aksjene på TekInvestor er nå blitt helt dynamisk. Rangeringen baserer seg på hvor mange som har den aksjen i Favoritt-listen sin akkurat nå, og teller bare aktive brukere som har blitt sett nylig.

Listen oppdateres automatisk hver 12. time. Husk å legge til aksjene du følger i Favoritt-listen din så de kommer med i tellingen :slight_smile:

6 Likes

Nå som det begynner å bli mange tråder her er det greit å lage litt system i trådnavnene :slight_smile: Har endret tittel på ca 100 tråder til “Tittel (SYMBOL)”. Bruk gjerne denne malen når dere lager nye tråder :slight_smile:

Mye av trafikken til TekInvestor kommer fra Googlesøk, og ved å ha symbolet (TSLA/FUNCOM osv.) i tittelen på trådene tror jeg vi kan få enda flere til å trykke seg hit :wink:

4 Likes

Hei

Sliter med å chatte via iphone 6.

Ser chatten, får skrevet, men ikke levert

Hei @robin4 ! Chatten er dessverre litt buggy på mobil, og spesielt på iPhone. Chatten er en plugin som lages av en ekstern utvikler. Jeg tror det blir løst relativt raskt da han har gjort en del forbedringer i det siste. Den funker muligens litt bedre i Chrome, og relativt bra på PC.

ok, takk for kjapt svar. :slight_smile:

1 Like

Frem til nå har det vært sånn at når du ble Insider så måtte jeg manuelt gi deg tilgang til alt det du skulle få tilgang til - det tok av og til litt tid hvis jeg satt i møter, skiftet bleier…eller ikke satt ved maskinen (det hender…) :wink:

Har brukt noen kvelder nå på å sy sammen betalingsløsningen og forumet, slik at når du nå blir Insider skal du få tilgang til Insider-underforumet, chatten og få merket på profilen din i løpet av noen sekunder :slight_smile:

Alt jeg må gjøre nå, er å komme på dårlige vitser for hvert brukernavn :smiley:

Hvis du ikke er Insider enda, kan du trykke her for å bli det.

5 Likes

Stå på! Jeg tror folk liker den personlige touchen ved dette forumet. Tror det er mye av det som gjør det mulig å holde fornuftige diskusjoner her. :smile:

3 Likes

Christian : når joiner du de vaskede masser? er du ikke lei av å være blant de uvaskede? :smiley: