Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Forumforbedringer

Jeg hadde aldri klart det uten deres hjelp, og spesielt dere ringrever som har vært med siden starten :slight_smile: Det å se så mye bra info bli delt gjør all jobben verdt det :slight_smile:

1 Like

Vel, nå regnet jeg på det, og hvis jeg hadde hatt et insider-medlemsskap, så hadde det stukket av med 3% av gevinsten jeg har hatt på aksjer siden 2014. Jeg er rett og slett en for liten fisk til at jeg kan forsvare det. Måtte rett og slett ha gjort det fordi jeg liker å prate skit med folk her at jeg ble medlem. :smiley:

2 Likes

I mitt tilfelle ble insider-medlemsskapet tilbakebetalt på en uke etter utrolige tips i chatten - og jeg er også en liten fisk. Har du testet prøve-versjonen, @pdx tilbyr vel ennå gratis prøveabonnement en hel uke?
Hvis det ikke betaler seg kan du kan bli den første som IKKE fortsetter abonnement etter prøveuken :wink:

Ups, glemte å trykke reply @Christian

3 Likes

Hmmmm, ser ut til å være en sær greie :joy:

2 Likes

Multi tasking

2 Likes

Insider-chatten er nå oppgradert med noen fikser:

edit: rullet tilbake til gammel versjon av chatten, se under

7 Likes

Supert! Bra jobba @pdx :grinning:

1 Like

Nei se der funka insider chatten på Samsungen også! To tomler :sunglasses::+1::+1:
Edit: Funket ikke på Samsungen @pdx så her kreves enda litt arbeid.

Hva er det som ikke funker? :slight_smile:

Chatten fungerer ikke på min mobil. Får lest det som er skrevet, men får ikke skrevet der selv. Får heller ikke lukket chatten og gått tilbake til hovedsiden, men må gå til en annen nettside så åpne tekinvestor på nytt.

Er det Chrome som er nettleseren din?

@pdx det vet jeg ikke. Bruker bare internett-linken på samsungen. Galaxy s7.

Jeg får ikke til å poste på chatten fra mobil nå. Får skrevet inn, men når jeg trykker enter så står den bare og spinner. Stusser litt over at det er 6 timer siden siste innlegg

1 Like

Det er noe rart ja, skal undersøke i kveld.

Får ikke sendt på iPhone/Safari heller.
Hva skal vi da finne på? :hushed:

1 Like

Spill Zelda på nye Nintendoen… jeg måtte langt inn i Sverige for å finne en i morges :smiley:

1 Like

Chatten er død

Jeg får til å skrive nå fra mobil og desktop, men bare på forsiden, hvis jeg går inn på en underside virker det ikke.

1 Like

På opera desktop blir chatten hengende, og hele siden buggete helt til jeg laster om siden

Blir litt nedetid nå…

1 Like