Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Forumforbedringer

Forsøker å rulle tilbake til den forrige versjonen av chatten, dette ble jo bare tull.

3 Likes

Hva med å ta helg nå? :grinning:

2 Likes

Chatten død? Lenge leve chatten! :slight_smile:

1 Like

Etter mye om og men fikk jeg hvertfall rullet tilbake til den gamle chatten som fungerte greit av og til :wink:
Har bedt utvikleren om assistanse for å finne ut av problemene.

Ha en fin helg videre folkens :slight_smile:

3 Likes

Chat-vinduet forsvant like så godt helt på mobilen nå :joy:

Da skal Favorittlisten og TekIndex også støtte aksjer på Oslo Access (OAX). Kanskje mest tiltrengt for dere som følger PCIB :smiley:

6 Likes

I medlemsundersøkelsen kom det frem at mange var nysgjerrige på Insider-medlemskap, men var litt usikre på hva man fikk ut av det. Derfor har jeg nå laget en ny side på https://beta.tekinvestor.no/insider som viser skjermbilder av chatten og insider-forumet. Tusen takk til alle Insidere som har bidratt med sitat om hvorfor man bør bli Insider :smiley: (Hvis du ikke ser ditt sitat nå er det fordi jeg skal teste litt forskjellige)

Og hvis du ikke er Insider enda… hva venter du på? :smiley:

7 Likes

Skriver under på denne.
Jeg bil tilskrive Tekinvestor og Insiderforumet og insider diskusjonsfeltene om de forskjellige selskapene grunnen til at jeg har lært såpass mye på så kort tid.
Masse hjelpsomme, trivelige folk som kommer med råd og linker etc.
Man ligger definitivt noen hakk foran markedet med å være en del av det samfunnet,og lære av de her.

4 Likes

For å synliggjøre hva som finnes av Insider-innhold vil ikke-Insidere nå kunne se tråder på Insider-underforumet, men ikke selve innholdet i trådene. Insider-tråder vises nå også i blågrønt for å skille de ut :slight_smile: NB: Insidere: Ikke skriv noe i trådtittel som det er krise at alle ser :wink:

5 Likes

“Hvem er online” listen i sidemenyen på forsiden er tilbake:

La oss se hvor mange vi klarer å samle her samtidig i tiden som kommer :wink:

1 Like

Får ikke dette til å virke med: Explorer, Chrome eller Opera.

Vises ikke det som er i bildet over i sidemenyen din? Det gjør det hos meg i Chrome/Firefox/Safari, men har jeg ikke testet på Windowsmaskin. Får du en feilmelding, eller ser du noe annet?

Det skjer ingenting når jeg trykker på menyen. (De 3 horisontale strekene )

Det er i så fall en annen bug. Den vises ikke i en meny men på høyre side av forsiden, over TekIndex :smile:

Har samme problem her, i Chrome på Android.

Når du får e-postvarsler om nye innlegg eller meldinger kan du nå svare på e-posten i stedet for å gå til forumet. Da kan du svare enda raskere når du er på farten :slight_smile:

Hvis du har en e-postsignatur kan det være at den blir med i meldingen, så fjern den dersom du er redd for at vi skal vite hvem du er :slight_smile:

Er det mulig å få en kalenderfunksjon til “kurstrigger”-tråden ?

1 Like

Skal undersøke.

3 Likes

Det finnes en kalender-plugin, men det ser ikke ut til at denne funksjonaliteten lenger virker på de nyeste versjonene av forumet. Også litt usikker på om man kan ha offentlige kalendere (wiki-style).

Plugin/diskusjon: https://meta.discourse.org/t/embed-google-calendar-plugin/21672

1 Like