Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Forumforbedringer

Fjernet aksjer som ikke finnes fra TekIndex :slight_smile:

Bug’en som gjorde at man ikke kunne trykke på emojis som andre hadde gitt til et innlegg er nå fikset :slight_smile:

:arrow_down: Prøv selv

1 Like

@pdx Har du fjernet emoji’s helt eller?

De er midlertidig fjernet fordi de ikke er kompatible med siste versjon av forumet. På plass igjen i løpet av uka :smile:

3 Likes

Emoji’s er tilbake :smiley:

Edit: virker som det kan kreve en hard refresh i nettleseren før den nye emojivelgeren dukker opp :slight_smile:

1 Like

Der var emojiene tilbake ja! :+1::+1: rart men har savnet de :grin:

2 Likes

Tror kanskje jeg har løst problemet med Ugyldige tokens i Insiderchat for godt. #håper

3 Likes

Du får spørre Joel hvordan det går med sånne håp :stuck_out_tongue:

1 Like

Forumet er oppdatert til siste versjon, det er noen små endringer her og der.

En morsom ting jeg la merke til er at forumet nå viser hvem som holder på å skrive et innlegg i en tråd du leser. Dette vises nederst til venstre i hver tråd (kun hvis noen skriver)

Jeg har også installert en plugin som lager et nytt wiki-innlegg i hver nye tråd. Denne wikien kan alle redigere, og jeg håper vi kan bruke den til å gi de som kommer til lange tråder en god innføring i selskapene/investeringene. Må finne en god mal vi kan bruke i tråden.

Jobber også med å hente inn cryptovalutapriser så dere kan få de i favoritt-listen. Er ca. halvveis - tickerene er der når dere søker men ikke prisene :wink:

4 Likes

Chatten flytter seg nå under skrivevinduet når du skal svare eller redigere innlegg. Krever refresh i nettleser. :slight_smile:

@Fornybar @Oilimp

4 Likes

Hva med backup i tilfelle rampage / hacka bruker?

Redigeringshistorikken ligger der ved å trykke på det lille blyantikonet som dukker opp når den har blitt redigert. Lett å rulle tilbake når du går på rampage :smile:

1 Like

Da var det testet og såvidt jeg kunne se, så er problemet løst. Kjapt levert! :+1:

2 Likes

U are still da man @pdx , funket som bare det nå :+1::+1:

2 Likes

Har chat forsvunnet fra iPhone nå?

Tweaket litt på forsidedesignet nå for å få flere tråder synlige uten å måtte scrolle :slight_smile:

3 Likes

Skjedd en del siden sist jeg skrev i denne tråden :slight_smile:

Her er f.eks @Christian sin porteføljevisning:

image

Det er sikkert mer jeg har glemt :smiley:

5 Likes

Jeg synes det er viktig å nevne at porteføljen er sortert fra største til minste investering! :stuck_out_tongue:

… investeringene nederst på lista er jo ikke så hotte.

2 Likes

Bra du minnet meg på det! Den er som du sier sortert nå etter størrelse, men nå kan man også se hva som er størst i grafen :smiley:

Et par endringer nå på kveldinga :slight_smile:

  • Ny bunnmeny på mobil som gjør det lettere å komme til Favorittliste, Min Portefølje, Triggere, og Chat. De siste 3 er kun tilgjengelig for Insidere :wink:

  • Chat er nå kun tilgjengelig fra forsiden, og ved å fjerne chattebobla blir den kanskje mindre i veien når man skriver innlegg på mobil.

God kveld!

9 Likes