Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Forumforbedringer

Bedre nå @holmes?

1 Like

Jeg tror også at det er en bug med bokmerkene. Legger du et innlegg til som et bokmerke tre ganger etter hverandre (Vet ikke om det har noe tid mellom hver gang har noe noe å si), så kommer det en feilmelding om at det har oppstått en feil.

Perfekt!

1 Like

Yay! Jeg kan bruke emojis på innlegg igjen!!
Yiiihaa!
:slight_smile:

Er det mulig å vise tidspunktet for den kursen som vises?

Siden du henter fra samme kilde som Yahoo, så løser de det slik (As of…)
:
00

1 Like

Ikke riktig enda, men det er teknisk mulig. Har det på todolisten :smile:

4 Likes

Synes OSEBX alltid er i pluss - tror denne har hengt seg opp @pdx?

35

1 Like

Tror det skal være fikset nå. De jeg får data fra hadde endret fra at man kunne hente 500 tickere om gangen til 100, uten å varsle :wink: Så alt fra 101–500 ble aldri returnert. De tar betalt per kall, så dette var jo en smart måte å tjene mer penger på :wink: Takk for at du sa fra!

2 Likes

Nå kan du se kursgrafer ved å trykke på en aksje i favorittlisten eller porteføljen din:

6 Likes

Jeg jobber med å luke ut noen bugs i automatikken bak “De beste innleggene om NANO/FUNCOM/PCIB”-trådene… derfor er de skjult akkurat nå.

Forumet er oppdatert til siste versjon. En synlig forbedring er i menyen du får opp når du trykker på profilbildet ditt. Nå kan du kjapt se dine varsler, bokmerker og meldinger på ett sted :slight_smile:

edit: Ser det er noen farger i nattmodus som må tweakes :wink:

4 Likes

La til 717 triggere (kvartalstall, årsrapporter etc.) for 2020/21 i triggerkalenderen :slight_smile:

8 Likes

@TekBot (som varsler om børsmeldinger) og @ListeBot (som varsler om nye aksjonærlister) har nå fått selskap av @E24Bot, som automatisk publiserer lenker til relevante artikler på E24.no på forumet. I teorien skal den også poste de i tråden som handler om aksjen artikkelen er om :wink: Vi får se :slight_smile:

4 Likes

Veldig kult ! :smiley:

1 Like

Jeg har dessverre måttet legge TekBot i koma en liten stund mens jeg finner ut av hvorfor den publiserer de samme meldingene hvert minutt :wink: Inntil videre vil ikke børsmeldinger bli publisert.

1 Like

Det er faktisk den tjenesten jeg setter mest pris på. Får opp meldinger på selskap man har vært interessert i tidligere.

Det eneste som er irriterende er når selskaper som kog skal bruke en måned på å kjøpe tilbake aksjer, så får man en melding hver eneste dag. Veldig mye støy. Hadde vært ok å filtrere bort.

1 Like

Vi tror vi har funnet feilen, så håper å få Tekbot tilbake igjen tidlig neste uke :smile:

3 Likes

TekBot er nå skrudd på for alle aksjene på Oslo Børs. Blir det for mange varsler kommer jeg til å skru den av for de minst populære aksjene.

2 Likes

Appen for iPhone vil ikke igang i dag.
Blir bare helt hvitt så hopper en ut.

Prøv igjen nå :slight_smile: