Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hide and Shriek - Salgstall (FUNCOM)

Trenger en million solgte om det skal slå ut på kursen :wink:

Ja, det eneste jeg tror H&S kan gjøre er å overbevise flere om at Funcom klarer å markedsføre spillene sine effektivt over nettet uten å legge så mange midler i markedsføringen.

  • Som da igjen kan påvirke kursutviklingen mot CE launch noe, og muligens få flere til å sitte over launch.
1 Like

Tror en halv million solgte vil gjøre bra utslag det også :blush: er tross alt snakk om 10mill rett i kassen?

La h&s klare 50k før vi snakker om 500k :wink:

3 Likes

hehe, enten er det sinsykt mye større omsetning på steam ellers så dabber salget av, håper dog på det første. men tviler litt

1 Like

Det er bare å sammenligne med andre spill som ikke kjører rabatt, så ser du at de faller veldig mye under salget. Og Subsistence, som har hatt en fin økning med spillere siden det ble sluppet, og ble sluppet samme dag, er nå på plassen bak H&S. Det er jo heller ikke verre enn å se på spillertallene, som man jo ser øker på.

NBA:

Divinity 2:

3 Likes

11,541 ± 2,776 owners

4 Likes

Litt bedre enn ventet, jeg trodde 10k.

1 Like

Dæven, jeg bomma med 41 :slight_smile:

9 Likes

Det blir mer 10 mill. #30% Tar steam. Bruttoinntekter blir mer… Alle utgifter trekkes før skatt.

For all del, jeg bare satt det litt på spissen med 50% av salgssummen. :slight_smile:
Skulle bare fram til at vi trenger ikke se en million salg før det slår ut på kursen

1 Like

Du glemmer lavkost markedene :slight_smile:

Så å regne 50% er helt kurrant

3 Likes

hva blir ath antall spillere i 2016

  • ca 300 (som nå)
  • 300-500
  • 500-1000
  • 1000-2000
  • 2000 - 4000
  • over 4000

0 stemmegivere

4 Likes

Flater ut?

Owners: 12,894 ± 2,949

3 Likes

Stemmer godt med nedgangen på salgslistene

4 Likes

ca 13 000 salg og da vel 500.000 nok (med 39.2kr pr )

Ja, og Funcom sitter igjen med kanskje 1/2 parten av dette. Altså er de break even :slight_smile:

2 Likes

Ikke glem synergieffekten på TSW og de andre spillene til Funcom.

1 Like

Håper de kjører på med noe idag, 3 dager siden update på H&S. Hadde jo vært fett med en DLC eller noe, er jo halloween :slight_smile:

2 Likes