Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Reskin av Bloodline Champions.

Og HS er gjenbruk av TSW

1 Like

Tror vi trenger holmes her. Litt mer balansert😀

1 Like

Ikke sant? Man kan være fornøyd i forhold til forventningene, men noe ekstremt resultat på kursen i noen retning var ikke forventet og er heller ikke forventet nå. Jeg tror vi holder oss rundt 1.30-1.40 fram mot Q3 hvor vi dupper ned om CE markedsføringen ikke har tatt av.

1 Like

Karakter 1 til 10?

2 Likes

Falt litt da salget var over

Tullete sammenligning. Hadde det vært Funcom som slapp Battlerite er jeg sikker på at du hadde vært klar på at det er en reskin. Noe som det er! Skjønner ikke at man gidder å argumentere mot det en gang. At Funcom gjorde en dårlig jobb første gangen, det kan vi sikkert være enig om.

Men det er et annet tema.

https://steamcommunity.com/app/504370/discussions/0/343787283753516081/

Hvorfor er det relevant hvilken karakter jeg gir til spillet?

1 Like

Poenget mitt var at ingen av de startet fra scratch, begge er basert på spill / IP som har et community de kan selge mot. Hadde sett poenget ditt hvis H&S var noe helt nytt uten en eksisterende IP eller community.

Nå hadde Bloodline Ch…host Battlerite allerede en allerede en spillerbase når de startet. Faktisk gjorde spillet et solid hopp allerede da Funcom gikk bort fra å kjøre serverne til spillet.

Det er jo klart det gjør. 99% av visningene er fra statene fåreløpigt. I går datt den ned på 500 der omkring.

Da er H&S falt tilbake til 151 plass, noen som husker når den begynte å stige igår? spennende å se om man får samme effekt idag.

Mener det var rundt 16:00 ish …

1 Like

Takker, kan bli spenennde å se om det kommer samme effekt idag, nå har det jo vært en ok formiddag også. Men salget ble jo avsluttet for en drøy time siden.

Noen plukker opp nyheten, kommer garantert til å påvirke kursen for de som ikke har fulgt med.

At du gidder. Smitte = Gordon = bannet

11 Likes