Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Spørs om ikke konkurransen blir litt for sterk de neste dagene:

Vi får krysse fingrene…

4 Likes

Og der la de den ut for salg også:

3 Likes

Hehe, hadde ikke trengt å kjøre salg igjen da synes jeg men men…

Da har jeg i hvert fall en eksklusiv kopi til fullpris, var ikke lenge det var mulig å kjøpe den :wink:

12 Likes

Humoren til Hegnar slår aldri feil

2 Likes

Det var det jeg tenkte

1 Like

Er HS ute for salg igjjen nå?

2 Likes

http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2016/10/Skremmende-nyheter-fra-Funcom

Funcom likte tweeten min :smiley:

11 Likes

Nice! :+1:

1 Like

Eg frykter at en del har hatt for store forventninger, håper at ikkje alle skal ut på samme tid nå da

1 Like

Er vel kanskje heller noen som venter på inngang her ? :slight_smile: Alle ut på samme tid på grunn av Hide and Shriek?

Og jeg synes launchen har vært veldig bra. Funcom er aktive over alt, og jeg liker hva de får til uten å bruke penger på å markedsføre spillet. De svarer til og med på den ene negative reviewen på Steam hvor han ikke fikk til å starte det.

119 i spillet nå.

2 Likes

Hvor ser du det? Står 95 på steamcharts her…

Du tror folk skal ut fordi et spill som ikke har betydning for kursen ikke har etydning for kursen?

2 Likes

dette hjelper ogsaa:

3 Likes

steamdb.info - der er counteren litt mer oppdatert. Der kan man også se at Funcom ser ut til å ha en DLC i bakhånd. Ligger i alle fall en pakke under DLC.

https://steamdb.info/app/480430/

3 Likes

Sa jo at Valve var glad i Funcom :wink:

4 Likes

Haha! Minner meg om logikken til disse flat-eartherne på hegnarforum (under dagens tema). Det må dere lese om dere har lyst på en god latter en dag-gratis underholdning! :slight_smile:

Nei egentlig ikkje, men eg frykter at en del har ulik oppfatning av hva spillet kunne, eller forsåvodt kan bli.
Eg tror veldig mangen aksjer eies av folk som tror dette var en stor lansering, noe man også har kunnet fått inntrykk av her på forumet.
Eg for min del, er opptatt av 2017, og erfaringene Funcom nå får.
Eg har aksjer, eg er ingen " fiende"

2 Likes

De har jo meldt flere ganger at det ikke kommer til å signifikant betydning for økonomien

1 Like

Vi har nå inntatt plass #59 på top sellers :smiley:
Med forbehold om at jeg har brukt rett link*