Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Nei, men nå har jeg spilt sent på kvelden da. Det der er et klassisk utfordring der multiplayer-spill trenger en kritisk masse for å fungere godt. Nå er det mye enklere å finne 1 annen spiller enn 4 andre spillere.

2 Likes

melding

ob:

Funcom N.V. will present the Third Quarter 2016

financial results on Wednesday, 2 November 2016 at

11:30 hrs CET. The presentation will be held in

English as a hosted webinar by Rui Casais, CEO of

Funcom.

Please register for participation in the following

webinar:

After you have registered you will receive an

invitation by email.

For any other questions, please contact us by email

at: [email protected]

The Third Quarter 2016 report will also be made

available on the companys website at:

Badhoevedorp, The Netherlands, 28 October 2016

Funcom N.V.

This information is subject to the disclosure

requirements acc. to § 5-12 vphl (Norwegian Securities

Trading Act).

Source Url: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=412294

6 Likes

Må si at jeg lurer på om bunnen kommer nå eller på Q3?

Solgte på 1,34 fordi jeg fryktet Q3. Kan ikke se at q3 kan komme med noe positivt for kursen? I beste fall nøytralt kanskje. Alt dreier seg om CE nå, føles litt aom double or nothing. Jeg trodde kursen skulle gå tidligere men da det ikke skjedde valgte jeg å stå utenfor. Dog klar med cash til å inn igjen :slight_smile:

3 Likes

Det får bære eller briste! Krysser fingrene, hadde vært greit med litt nytt vedr CE ifm eller i etterkant av Q3.

1 Like

Sånn jeg ser det nå så vil en 500-1000 spillere peak i helgen på H&S kunne føre til en oppgang på mandag. Om ikke det skjer er det CE nyheter som vil få oss opp etter nedgangen mot Q3. Det er også mulig at Q3 ikke er så ille som folk skal ha det til, og da er vi nok raskt opp mot 1.40 igjen.

3 Likes

Sitter i ro med det eg har igjen, faller den ytterligere vil eg vurdere å igjen mer, men da må noe annet selges først

2 Likes

Dere som er ræsere på ta, hvor er støttenivåene dersom vi mot formodning skulle få en liten smell?

1 Like

Ville lagt meg på 1.18

Ikke sikkert den skal ned så mye mer i denne omgang da. Med troen på CE kjøpsmulighet på 1.20 kanskje

1 Like

Jeg la i går ut en kjøpsordre på 25k på 1.22 som står 3 uker, men jeg får vel den på mandag/tir. Legger nok ut en dobbelt så stor på 1.17. Regner med jeg får den på tirsdag. Jeg pleier å være flinkere til å treffe bunnen enn toppen. Men bommer ofte med ca ett øre så kanskje dere heller skal gjøre som @holmes sier :wink:

Jeg tror den går ned nå pga rettsaken og Q3. Jeg vil helst være inne Q3, men kjøper kanskje en siste pott dagen før også hvis den går enda lengre ned.

3 Likes

Interessant, men hva hvis H&S overrasker positivt i helga? Tror du fremdeles på nedgang da?

1 Like

Det kan endre bildet, men da skal det være overbevisende. Hvis jeg tror det er et blaff pga Halloween kun så endrer det ingenting. Hvis jeg tror spillet skyter fart av varig karakter så endrer det alt. Jeg har sett noen streams, men ikke prøvd spillet selv (eller kjøpt det). very positive er utrolig og første gang for Funcom. Om det f.eks. fortsatt er very positive med 1000 tilbakemeldinger vil jeg trolig være overbevist.

9 Likes

Se her ja . Indonesia :smile: 15tusen wies på to timer. Veldig bra

Men det er sikkert ikke så morsomt så lenge mange er ute :wink:

5 Likes

Og denne er ny Brasil …

Sett 21 tusen på timer likes 2345 dislikes 8

6 Likes

Ingen som har hostet opp noe nyheter fra første dag i rettssaken ?

1 Like
2 Likes

Spennende å se over helgen. Ser steam har helloween sale og The park, the secret world og hide and shriek kommer ihvertfall høyt oppe på denne listen der jeg ser. Derimot er det mange andre spill med ekstremt store rabatter de konkurerer mot. Blir spennende å se om de får noe bra salg ut av dette.

På global sales ligger hide and shriek på omkring 110 plass. Ned en del. Steamspy har det på 4 plass over trending games. Spennende å se om alle youtube videor og twitcher klarer å dra opp noe salg av spillet.

3 Likes

Funcom kjører salg på egne sider.


Noen som spiller TSW her, og kan si noe om det er reklame for H&S i spillet/ved loading av spillet?

1 Like

Ja det er reklame for h&s i tsw.