Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2016

Non nember skaper alltid litt prat og spekulasjoner, men betyr niks null nada.
Det kan være interne flyttinger eller Evt f.eks DNM kunde kjøper av DNM kunde, da kan det være f.eks megler som legger ut en blokk for en kunde, så blir dei flyttet internt dersom kjøp skjer fra samme megler/ hus, eller det kan være en kunde som flytter sine aksjer fra en konto til en annen.

Bare ikke tenk på NON member som noe spennende, for det er det ikke

3 Likes

Tror de skal være litt forsiktiig med å la hide and shriek seile sin egen sjø. Dersom de ikke gjør noe med jukseproblemet så kan det slå veldig uheldig ut. Selv om de ikke skulle ønske å sette mye ressurser på spillet, så er det likevel viktig å ikke la spillet forfalle fullstendig. Du kan også risikere at folk benytter seg av angreretten og dermed mister en del av de som allerede har spilt jevnlig.

Jeg krysser fingrene for at de ihvertfall løser de kritiske problemene :slight_smile:

5 Likes

Enig bugs og andre feil som gjør det mulig å jukse bør de fikse. Og global leaderboards har de lovet.

2 Likes

E24 :

Kursmål 2,07 (NOK)

Løøøøøp å kjøøøøøøøøp

Anslyse?

Edit : kan brukes til klovnehausing :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Likes

Har du sett kursmålet her da? Sikkert interessant for deg :wink:

2 Likes

Allerede benyttet det til klovnehausing på HO :sunglasses:

3 Likes
6 Likes

stadig flere youtubere som kommer til, denne med 2 mill subs: https://www.youtube.com/watch?v=2hVU4Hqy6-I&feature=youtu.be&a

pluss ny video med delerious, ikke postet av ham enda, men det kommer vel… https://www.youtube.com/watch?v=nGsshzbTO_8&feature=youtu.be&a

3 Likes

Hvis de ikke gjør noe med spillet snart kommer også ratingen til å falle. Nå nede på 82% positive. Jeg har begrenset med kunnskap når det kommer til koding, men det må da være mulig å legge til en “if”-setning eller noe som sier at hvis spilleren disconnecter, avsluttes spillet og den andre vinner?

14 Likes

men man vil også unngå at f.eks. to stykker samarbeider om å disconnecte annenhver gang for på den måten unlocke alle masker/gå opp til max level fryktelig fort.kanskje en passe lang cooldown er løsninga?

1 Like

De kan ha det sånn på public games og ikke lokale, så unngår de det problemet.

3 Likes

Ideelt sett bør den som disconnecter bli straffet på en eller annen måte. Typisk her kan være at man mister poeng i en evt ranking, og/eller blir “utestengt” fra å starte en ny runde før det har gått X antall minutter.

3 Likes

Hva tenker dere om tiden frem mot jul? Personlig er jeg sikker på kursen skal opp fra dagens nivå men hvor mye? Er det urealistisk å tenke vi ser 2 tallet før 31.12?

Hadde som mange andre regnet med en litt brattere stigning enn den vi har hatt så langt, men det kommer vel når de får fingern ut og releaser noen nye trailere og gameplay footage?

1 Like

2 tallet er konservativt. Alt kommer an på hva vi får. Og det er nå vi skal få vite det. Alle er spente nå skjønner jeg

2 Likes

Tror desverre valgkampen kan sende aksjen ned. Ikke bare Funcom men alle aksjer. Ser OSE vakler ved et viktig teknisk nivå og kan bryte begge veier. Håper Funcom kan trosse dette ved ny Conan trailer!

1 Like

Skummelt dette valget. Når en er all in i aksjer nå, så er det etter min mening bare å sitte…

1 Like

http://www.gamesworthbuying.com/2016/11/02/hide-and-shriek-review/

4 Likes