Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

under 16 nok igen :sweat_smile:

Neida?! :yum: Det er noen som jobber hardt med å skaffe mer aksjer, intet annet. Vi skal snart opp og over 17 igjen :+1: det tar ikke lang tid nå

1 Like

Vi kan dra dette over til Funcom aksjen også. De/vi som griner og syter over Funcomaksjen blir stadig færre. Hylekoret har innfunnet seg med at man bare bør være med på dansen🙂. Sånn har det blitt og sånn skal det forbli. Ri bølgene i dødperioder, akkumuler før triggers og selg i forb. nyheter og spillslipp. Både Funcom og de som kan lese tjener gode penger.

ASP og Disney er kommet for å bli, enten vi liker det eller ikke🎻

2 Likes

Storyen på de nye filmene kan jo ikke sammenliknes med de gamle. Det er jo dette som er problemet. Storyen er så shallow og karakterene mangler dybde. Filmene pleide å være den beste historien av “godt og ondt”, noe jeg ikke ser i de nye filmene. Filmen til Abrams er noe tilnærmet en skandale. Så mye gjenbruk og så lite kreativitet at det gjør vondt. Her har man hele star wars universet på fanget, og dette er det man kommer opp med? Ikke imponert. :slightly_smiling_face:

3 Likes

Siste halvdelen av forrige film var rett og slett helt krise. Typ siste halvdel av første prequel krise.

Han fyren som spilte Han solo i nykommeren er så stygg og ukul at jeg ikke har orket å se den.

i 2018, så hadde de ikke lansert på PS4, så man får det i tillegg.

Ser at MYZ har nesten 1000* reviews i Q1 også (mot ca 1400 i Q4), så blir gode inntekter derfra også, og MYZ ble avskrevet hardt i Q4, men neppe noe særlig i Q1, så det påvirker resultatet veldig positivt.

*noe under 500 av disse kom etter at de la inn en “review” knapp godt synlig inne i spillet. Dette er vel ikke reviews jeg hadde tatt med uten å justere salg pr review faktoren.

5 Likes

Humble Bundle har generert mye i Q1 vil jeg tro, så det gjør det bare enda vanskeligere å kalkulere ut fra reviews.

Mens kun 23% kjøpte spillet utenfor Steam i Q4 2018, kjøpte over halvparten spillet utenfor Steam i Q1 2019.

image

7 Likes

Liten salgsvilje idag :smile:

1 Like

RT 16.7
Ok volum siste timen

2 Likes

40 500 16,40 14:09
23 400 16,45 14:31:21
15 000 16,60 14:36:51

Hvem som hamstrer? :slight_smile:

1 Like

ASP? Han har sålt nära 500k sen senaste listan.

Nei ASP måtte selge seg ned i Funcom pga at han er tungt lastet i Hydro og Norwegian…

Ganske pene bolker som forsvinner nå

Jeg tipper det skal gjøres en trade mtp. myz-switch-melding. Eller så fortsetter fondet å kjøpe.

Det at ASP har solgt seg såpass mye ned kan også virke beroligende for de som vil ha mer i funcom og fryktet en dump. Nå kan de handle tryggere enn før.

3 Likes

FUNCOM mot “lysere” tider i dag? :wink:

1 Like

1

Noen som har lyst til å ta ut den?

Må bare en liiiiten tur i banken først :stuck_out_tongue:

3 Likes

2mill ish? BrB selge kåken

1 Like

Tror den ordren forsvinner fort om noen begynner å spise av den

2 Likes

Hvor er hun som vant 221 mill i vikinglotto igår? :joy:

Someone tip her about Funcom

4 Likes