Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Skal du selge først ? :stuck_out_tongue: :smiley:

3 Likes

Hvor mange millioner kroner kan vi forvente at fondet kjøper opp av Funcom aksjer?

De har vel uttalt, uten at jeg kan huske hvor jeg har lest det, at de ikke kommenterer hvilke selskaper de er i før de er ferdige med å kjøpe seg opp i de respektive selskapene. Så kan vel kanskje anta at de (dessverre) er ferdige med å kjøpe seg opp for denne gang?

3 Likes

Jeg tror vi kan forvente at de er ferdigkjøpt nå.

Derfor offentligjør de det også.

6 Likes

Noen andre potensielle gaming fond som kunne tenkt seg å investere i Funcom?

Det er ikke så mange spesialiserte gaming fond der ute. Men spørsmålet er om ikke noen teknologi fond kommer løpende.

2 Likes

DNB Teknologi og DNB SMB kanskje?

At de skal på investorkonferanse hos DNB er nok ikke noe dårlig tegn.

2 Likes

Etter Funcom var hos Redeye, hvor mange dager tok det før analysen kom?

Analysen kom samme morgen som investorpresentasjonen fant sted.

1 Like

Mange som tror at det kommer en Pareto dekning snart?

4 Likes

Kan jo tenkes økningen vi ser nå er de som har fått analysen før andre? ( jeg tror ikke det er analyse ute enda).

1 Like

Syntes dette var litt morsomt. Regner med det ikke finnes en sammenheng?

2 Likes

Atle du tenkte på da?

1 Like
19 Likes

Ser sykt fett ut!

1 Like

Det er flere sånne typer mods CE trenger. Skaper mer innhold og mer interesse. Utrolig bra at noen tar seg tid til å lage sånt!!

2 Likes

Utgiver rettighetene alene verdt 1, 4 milliarder.

2 Likes

Hva er da utgiverrettighetene til potensielt 6 Dune spill verdt etter filmen? Og en uendelig rekke med Conan spill?

6 Likes

Det er mer enn mcap på Funcom i dag.

Send en mail til DN og Hegnar, de vil sikkert sette sine elitejournalister på saken :eggplant:

13 Likes

En ting er sikkert, det er ingen IT boble på Oslo børs, men fremover blir det mer fokus på andre ting enn olja. Kan det snu for spillindustrien i Norge? :slight_smile:

Politisk kan vi gjøre mye. Statstøtten burde gått 50% til spillindustrien og 50% til musikk, Film og TV. Dersom TV og filmindustrien enda ikke klarer seg i Norge etter årevis med “oppstartsstøtte” så er det på tide at vi ser om statstøtte til spillindustrien kunne betalt seg bedre i internasjonale suksesser. Det tror jeg det hadde.

4 Likes