Noen spesielle du tenker på?
Ja, men husker ikke hvem som sa det på chatten i forgårs. Var en student som sa vi ofte misstolket hans handler som robothandler. Men han hadde et “budsjett”. Var bare en morsomhet, jeg mente ikke å henge han ut eller noe slikt. Vi har alle begynt i det små og lurt er det.
1 aksje + kurtasje. Tar tid før den er breakeven med mindre han «snitter» ned
Ja studentrabatten hos Nordnet er vel ikke så god at akkurat den handelen går i pluss
sluttkurs 16,756. nye tider i funcom nå-
No DUMP no PUMP just steady high accumulation!!!
Stemmer, jeg så det .
Slutt dagens høyeste,jøss!!
Det blir en kald en til i sola
Er 1 kr i kurtasje eller 0.15% om totalt kurtasje stiger over 1kr, så han må vel vente en liten stund ja!
1 krone kurtasje? Har jeg aldri hørt om. Jeg betaler vel 95 eller noe. Vet ikke engang hva jeg har hos nordnet. Var vel et introtilbud på 39,-.
Edit: sjekket nordnet nå og det står:
Nye kunder handler fra 1,- (0,035 %)
på de nordiske markedene i minimum en måned.
Liker "Er prosentbeløpet mindre enn minstekurtasjen på 1 krone, må du likevel betale minstekurtasjen.
Hehehe morsomt både fordi a) ingen handler for så lite og b) et gigantselskap som Nordnet føler de må sikre seg på dette området. Mot studentenes oppfinnsomhet.
0,35% i pluss nå. Lønner seg med is i magen
Vel, det var jo senest idag at noen handlet 1 aksje Så da kostet jo aksjen 16.xx + 1kr (?) Så h*n må jo faktisk ikke vente så alvorlig lenge for å gå i pluss på den. Om det var studenten da selvsagt…
Jada, men det var nok ikke en student som kjøpte 1 aksje. Det var nok en handel fra noen andre den der. Som ikke betaler kurtasje i det hele tatt.
Så kommer vel straks en oppjustert analyse av Redeye og om det dukker opp noe fra Pareto så er jo det en bonus
Presentasjonene er iallefall ute om noen vil sjekke den ut.
Presentasjoner og video fra gårsdagens Gaming Seminar i regi av @Pareto_Sverige ligger nå på Paretos kundeweb, inkludert @funcom sin: https://t.co/7zibQU7poX pic.twitter.com/Qgi46pKLgd
— Karl Oscar Strøm (@KarlOStrom) March 6, 2019
Lurer på om de sliter litt. Fikk sett presentasjonen til funcom men etter den var det ikke mulig å få sett noe av de andre
Var ikke meg nei sitter rolig i båten nå, blir fort en nye 60 aksjer lempa ut på 18.x da. bruker den 1krs minstekurtasjen iblant tough. Får vel 114kr i utbytte snart. Kan fort bli noen fåtall aksjer hvis Funcom dropper litt igjen
Hehe, var nok med stor sikkerhet litt algo som styrte på
Tror ikke du kan velge om du skal bruke den eller ikke?