Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Noen spesielle du tenker på?

Ja, men husker ikke hvem som sa det på chatten i forgårs. Var en student som sa vi ofte misstolket hans handler som robothandler. Men han hadde et “budsjett”. Var bare en morsomhet, jeg mente ikke å henge han ut eller noe slikt. Vi har alle begynt i det små og lurt er det.

4 Likes

1 aksje + kurtasje. Tar tid før den er breakeven med mindre han «snitter» ned :joy:

Ja studentrabatten hos Nordnet er vel ikke så god at akkurat den handelen går i pluss :joy:

sluttkurs 16,756. nye tider i funcom nå-

8 Likes

No DUMP no PUMP just steady high accumulation!!!

:slight_smile:

3 Likes

Stemmer, jeg så det . :smiley:

Slutt dagens høyeste,jøss!! :grin:
Det blir en kald en til i sola :beers: :laughing:

2 Likes

Er 1 kr i kurtasje eller 0.15% om totalt kurtasje stiger over 1kr, så han må vel vente en liten stund ja!

1 krone kurtasje? Har jeg aldri hørt om. Jeg betaler vel 95 eller noe. Vet ikke engang hva jeg har hos nordnet. Var vel et introtilbud på 39,-.

Edit: sjekket nordnet nå og det står:

Nye kunder handler fra 1,- (0,035 %)
på de nordiske markedene i minimum en måned.

1 Like

https://www.nordnet.no/tjenester/kontotyper/student.html

edit: Sry, er offtopic!

1 Like

Liker "Er prosentbeløpet mindre enn minstekurtasjen på 1 krone, må du likevel betale minstekurtasjen.

Hehehe morsomt både fordi a) ingen handler for så lite og b) et gigantselskap som Nordnet føler de må sikre seg på dette området. Mot studentenes oppfinnsomhet.

2 Likes

0,35% i pluss nå. Lønner seg med is i magen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 Likes

Vel, det var jo senest idag at noen handlet 1 aksje :star_struck: Så da kostet jo aksjen 16.xx + 1kr (?) Så h*n må jo faktisk ikke vente så alvorlig lenge for å gå i pluss på den. Om det var studenten da selvsagt…

Jada, men det var nok ikke en student som kjøpte 1 aksje. Det var nok en handel fra noen andre den der. Som ikke betaler kurtasje i det hele tatt.

Så kommer vel straks en oppjustert analyse av Redeye og om det dukker opp noe fra Pareto så er jo det en bonus :+1:

3 Likes

Presentasjonene er iallefall ute om noen vil sjekke den ut.

Presentasjoner og video fra gårsdagens Gaming Seminar i regi av @Pareto_Sverige ligger nå på Paretos kundeweb, inkludert @funcom sin: https://t.co/7zibQU7poX pic.twitter.com/Qgi46pKLgd

— Karl Oscar Strøm (@KarlOStrom) March 6, 2019
5 Likes

Lurer på om de sliter litt. Fikk sett presentasjonen til funcom men etter den var det ikke mulig å få sett noe av de andre :smiley:

Var ikke meg nei sitter rolig i båten nå, blir fort en nye 60 aksjer lempa ut på 18.x da. bruker den 1krs minstekurtasjen iblant tough. Får vel 114kr i utbytte snart. Kan fort bli noen fåtall aksjer hvis Funcom dropper litt igjen :sunglasses:

5 Likes

Hehe, var nok med stor sikkerhet litt algo som styrte på :slight_smile:

Tror ikke du kan velge om du skal bruke den eller ikke? :thinking: