Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Ja, riktignok blir det bare spekulasjoner enn så lenge.

1 Like

Ser ud til at vi får en fin eftermiddag.
Nogen er på køberen

Kan nok være noe/noen større på gang her nå! :+1::wink:
Men kjempes knallhardt i mot oppgang, enda :grinning:

Det plukkes bra, post på 80k røk nå :crazy_face:

1 Like

Storvestre har jo en laaaang historie i Funcom. Godt han endelig kom seg ut sv ELE

4 Likes

Nok en trader, vil heller ha inn fond eller noe.

2 Likes

Fixed.

2 Likes

Hmm der må være mange skjulte salgsordre, eller huse der er villige til at sælge🤔

Flaggmelding kommer ikke i åpningstid?
Er vel ikke bare pølsevev at TIN fonder og andre aktører akkumulerer nå?
3,8Mio aksjer burde da være mulig for fondet med over 600Mio på bok, det tilsvarer 10% ish.

Jeg tror absolutt en større aktør handler nå (i tillegg til at “noen” på topp 20 eventuelt kjøper seg opp igjen).

4 Likes

rt 17.40

1 Like

Vorspielet er her i 27`ende Etg. De som kommer helt opp her trenger ikke å bli spandert på :wink: Selve festen tar vi antagelig hjemme i hagen til en jeg tror heter Atle (skal sies at jeg suger på å huske navn, så mulig det var Assgeir El.),uansett - han bor oppe ved Brann-stadion (må tenke praktisk -siden det kun er den delen av byen som har bybane/trikk). Har dog ikke spurt han enda, men ser ikke for meg at det skal by på noen problem. Der inviterer vi alle mann alle! Dette blir episk. Mulig jeg leier inn noe «underholdning» også. Atle (Assgeir(?)) - kanskje du skulle sendt konemor på hytten denne dagen/natten :wink: Jeg skal spørre @gostemning om han hadde giddet å lagd med de der «cookies» han snakker om, til deg som takk for alt. Jeg må forresten også få smake på den lokale baksten. Viktig å støtte lokalsamfunnet. Jeg ankommer festen i helikopter (alternative i paraglider fra Ulrikken) sammen med et par utvalgte kompiser - rundt i 20-tiden … Kommer tilbake med dato og årstall plutselig. Gleder meg skikkelig! Sjallabais i mellomtiden :metal:t3::beers:

25 Likes

3 Likes

Jeg fikser boller, kaker, kjeks og tjall-abais! Det vil bli en kveld Atle seint vil glemme!
Bor i nærheten av stadion; så jeg dropper helekopteret denne gang :sweat_smile:
Skal dog stå klart når ditt kommer med cigar og cava :slight_smile:

5 Likes

Helikopteret kommer vel frem på nach tenker jeg? :wink: :wink:

2 Likes

Bor rett over stadion jeg og så slipper taxi hjem da…

1 Like

@Dweller send meg en melding et 5-6 timer i forkant. Sitter du på med meg i en av Teslaene mine @Evilfreud? Jeg kan plukke deg opp.

4 Likes

Jeg kommer også!

18 Likes
5 Likes

Må ta fly fra Nord-Norge🥳

2 Likes