Jag tror det bara är upplagt för att boka avtaler i Funcom’s GDC-booth. Möjligt de har ett större program, men det har inte jag sett nånting av…
De presenterer hver dag
For presse bak lukket dør.
Haha, fjern den blokka a pleeeaaase
Ordren din har gått igjennom, RT er 17,80
Sperren på 17,70 gikk fort!
Dette robotopplegget er det samme pisset vi klager på når kursen går motsatt vei. I dette tempoet med ~600 aksjer hver 15 sek akkumulere ca 140k i timen
Håper flere enn meg har fått frontrunna algoen de siste dagene -
Det begynner å stoppe opp litt. Trenger at roboten fortsetter på samme måte frem til litt saftige nyheter ellers hadde det ikke gjort noe om det kom en krones dipp, viktig for både det psykologiske aspektet og fått inn traderne igjen
Jeg trenger også en krones dipp.
Pls selg meg aksjer på 16.xx.
Om det skjer er en annen ting
Mange står på perrongen og venter på en dump som ikke lenger ser ut til å være en del av spillereglene. Man trenger ikke briller for å se at en eller flere nye, store aktører er på vei inn.
Kombinert med nedsalg fra vedkommende bak regelboka og mindre float er det relativt eksplosivt.
Edit: Fjernet en
@Onns fikk jo muligheten til å kjøpe under 17.39 som han spådde. Allerede neste dag så vi 16.xx. Men tok han sjansen? …
Sikkert ikke
Vanskelig det der nå for tiden. Plutselig har man tapt 50 øre av oppgangen. Hvis man raskt innser egen feil og endrer innstilling. Det er jo ikke så lett.
Jeg ga deg en muskelarm siden det oser testosteron og vinnermentalitet av innlegget ditt.
Edit ser jeg ikke trenger å forklare lenger
Gråter ikke. Fikk 30% på to uker elsewhere .
Ellers hadde jeg aldri gått ut. Nå driver jeg å sloss med en T1000
Hvem vinner? Jo det er de som allerede er inne🤣
Jeg kjøpte inn ekstra på 12.64, 12.93 og 13.00. Kan nå selge de med 5 kroner gevinst. Det er det samme som om man hadde tradet til seg 50 øre 10 ganger på vel 2 måneder. Det er det kanskje noen her som har klart. Men det er ganske lite stressende å bare sitte rolig. Mye tid til overs da
Edit: Man ser også at det ikke var farlig å sitte gjennom 13.00, gjennom 15.00, gjennom 16.00 eller gjennom 17.00. Nå stanger vi bitte bitte litt mot 18.00. Do the math
Nei, det gjorde jeg nok ikke. Jeg sitter rolig med resten og kjøper mer på en rød dag.