Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Er det bare jeg som tenker på sluttscenen i the last of the mohicans når jeg ser ( dvs hører :wink: ) den traileren ?

8 Likes

Elsker den komposisjonen! Har alltid tenkt på mohicans når jeg hører den. Pleier å stoppe opp litt i det området den spilles av in-game, bare for å lytte :smiley:

4 Likes

De smyger seg oppover på listene nå.

3 stk på top 100, CE foreløpig 67.
Ser ikke den nye mini dlcen noe sted?

Mye salg på steam akkurat nå så kan vel ikke forvente det gildet vi var vitne til for litt siden🙂

2 Likes

6 Likes

For en jævla katalog de kommer til å ha i 2020,kommer til å renne inn syke mengder cash

5 Likes

Går vist veldig bra denne gangen og :moneybag:

13 Likes

De 3 store EA,Acti og take two kommer nok til å lobbyere hardt imot. Så d skjer nok ikke med det første.

"US Senator Josh Hawley has today announced that he is seeking to ban the sale of pay-to-win microtransactions and loot boxes in the US senate. The bill he is proposes specifically targets “games played by minors… whose developers knowingly allow minor players to engage in microtransactions”, or games playable by children under the age of 18 – a rather broad label that basically encompasses all games "

#36 og #40 - det siger opp alt sammen.

På en snurr, men dette virker jo mildt sagt lovende :beers:

10 Likes

Begynt klatringen allerede.

Det selges flere spill en aksjer atm.:wink:

4 Likes

Inntekten per dag er høyere enn aksjeomsetningen per dag :money_mouth_face:

3 Likes

117k på 17.00. vem plockar?

1 Like

Flytt sperren nå da Aki.

Tror ikke det er noe sperre. Er flere småordre.

De kjøpes, eller selges på bid ser det ut til.

Der var den spist opp relativt kjapt. Kan virke som noen akkumulerer nå.

1 Like

Er vel en viss bergenser som tar trappene opp og heisen ned igjenn

2 Likes

Completely unrelated, Nordnet har sendt ut melding til alle kunder, vedr handelsregler, markedsmanipulasjon, egenhandel etc. Det er oppe i lufta for tida.

4 Likes

Gått mye Funcom-aksjer mellom kontoene til en viss familie på Vestlandet muligens?

Nettet snører seg. Han svetter nok litt.

Vil bli overrasket hvis det kom frem at det har vært handler som er matchet mellom egne/kontrollerte kontoer. Det er å be om trøbbel og så dum tror jeg ikke han er :slight_smile:

Det pleide jo alltid å gå en stor aksjepost mellom NON og PAS før hver dump før i tiden. Det var jo helt åpenbart kontrollert av samme entitet.