Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Ikke like upopulært nei, men folk trenger ikke rare unskyldningen for å klikke på funcom. Har KUN sett negative reaksjoner mot alle og enhver epic exclusives.

Men ja, får de en god deal så tar de vel den.

Haha, snacka om att bygga upp förväntningarna!! :smile:

Men; ska bli sjukt kul att se vad de kommer avslöja!

3 Likes

Dongslider på MYZ gjengen?

3 Likes

Är de idag de var något med Pareto och FC aktieägare?

Stämmer bra :+1:t2:. De ringde mig igår, men har oavsett inte möjlighet. Nån på TI som ska gå?

1 Like

Funcom tar turen til årets Retrospillmesse i Sandefjord om et par uker.
Joel Bylos holder panel til og med :facepunch:

7 Likes

Synd ikke Funcom responderer whatsoever på makrobulling - omvendt, derimot :sunglasses:

I følge kursen skal fun presentere et splitter nytt puslespill inspirert av CU på E3 (i svart hvitt) medfølgende soundtrack spilt inn av ole ivars for rett stemning

12 Likes

Vanskelig å prise noe man ikke vet hva er.

Har ikke noe særlig tro på voldsom kursøkning basert på E3. Det har vel vist seg endel ganger nå at hype tida er så og si over. Men er like spent på hva de skal vise allikevel.

3 Likes

I dag har Starbreeze passert 50 % av Funcom sin MCAP, og nærmer seg 60 % med stormskritt.

Intet mindre enn en bragd - :bouquet: og :medal_sports: til alle involverte.

:1st_place_medal: sender vi riktignok til Bergen by.

5 Likes

Makro er ifølge flere eksperter her årsaken til at Funcom dumpes langt ned i grøfta når makro er dårlig. Når makro er positivt så mener de samme ekspertene at Funcom ikke er koblet til makro…jaja…bare å vente på at makro blir dårlig igjen da så vi kan handle Funcom på 13 tallet. Hjelper jo ikke med noe positive nyheter.

3 Likes
19 Likes

Eneste relevante: 9 min og 54 sekunder og ut :wink:

Morsomt å høre han prate seg bort rundt Q2-tallene (fra ca 8:00), han sier vel mer eller mindre at tallene blir bra, selv om det går dritt med CU. :smiley:

3 Likes

“Selv Q2 kvartalet kan se, kan komme til å se bra ut, selv om den, eller nå når vi får se hvordan lanseringen blir.”
Ser bra ut med andre ord :sweat_smile:

4 Likes

08:50 – hørte jeg et DUNE survival spill ala CE?

4 Likes

Det er gammel nytt.

Dune open world, eller CE 2.0 som rui kalte det i mars.

4 Likes

…det er det man kaller store wars i bransjen nå, alle plattformene som har veldig lønnsomme modeller,det kommer nye plattformer og de kriger mot hverandre, og da er de villig til å betale oss for å legge våre spill der, og da står man desto sterkere med sterke merkenavn…

De har et sterkt merkenavn i Dune vil jeg si.

5 Likes

La meg nå resirkulere litt old news for oss med demens

3 Likes