Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Jobbfaen migrerte plutselig alt jeg eide av filer til Sharepoint. Jeg tror meme-arkivet er gått tapt :sob:

2 Likes

o5464wl

3 Likes

dette spilte jeg 1 gang tilbake i 90`tallet…vi måtte da bruke hustelefonen :sweat_smile:

vant ingenting…:man_shrugging:

1 Like

Var det på Go Elg? :sweat_smile:

LørDan på NRK :smiley:

15.80 :joy: E3 hype

Nitrist at kursen ligger der den gjør. Særlig med tanke på potensielt oppkjøp.

husker litt bare…som det at det var et program på tv`n der folk måtte trykke på telefonen for å styre hugo på tv skjermen der de kjørte med vogn i en gullgruve på skinner, og man kunne vinne premie om man kom forbi alle hindringene…hehe.

1 Like

5kr lavere kurs enn samme tid ifjor.

4kr høyere enn samme tid for to år siden :slight_smile:

3 Likes

Hvor høy/lav samme tid neste år?

1 Like

Fant denne på giantbomb, fin oversikt over e3 for de som ikke bare følger funcom.

For de som ikke har sett det før, så kan Devolver være rimelig morsomt :slight_smile:

6 Likes

Jepp! AssGeir ønsker man å ha på laget sitt :poop: :joy:

19 Likes

Av og til gis det også i denne tråden referanser til Trump og hans “slenging med leppa”

OK, hvordan tror dere “makro” reagerer på avtalen nyss inngått med Mexico?

Var funcom gjeldfri og hadde 150+ mill på bok på det tidspunktet?:hugs:

Nei, de hadde dog veldig, veldig mye færre aksjer.

Har du tall på mcap nå og da? Det er vel det eneste relevante hvis man skal sammenligne kursen nå og da.

1 Like

Njah, jeg regnet alltid justert for det konvertible lånet, men så kjøpte jo funcom diverse ip-er for aksjer og gjorde en emi for å få mer cash. Begge deler på 12-13 kr. Det blir mao misvisende å bare regne mcap. Selv om det går i favør av argumentasjonen min som er at funcom har hatt god stigning hvis man ser litt stort på det.

Kan ASP vennligst logge av kontoen og slippe Christian fri?

9 Likes