Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Jeg sitter fortsatt men har etter ce-ea idiotrally ingen tro at noen triggere fra mai til november gjør stort med kursen. Hadde jeg hatt fler midler ville jeg fylt på litt og litt hver gang den gikk under 15kr og var på vei opp igjen(på ett 30 dagers snitt). MEN har troa på selskapet så sitter ihvertfall ut 2021( hvis kursen stabiliserer over 20kr).

Har justert kursmålet til å hoppe av ved 30kr uansett.

3 Likes

Jeg kommer vel til å være med med det mest til jeg ikke ser noe større potensiale i oppsiden vs nedsiden, det kan bli lenge til?! :man_shrugging:

2 Likes

Litt of topic, beklager, men mtp diskusjonen om prising, ser at Elkjøp selger collectors edition av Cyberpunk til 2495kr :rofl:

Det er jo relativt vilt for et spill. Funcom har mye å gå på😁

1 Like

Følger med en natt med keanu reeves som du kan gi til fruen, så fremdeles ganske billig.

3 Likes

Kan jo være han vil ta den natten selv :stuck_out_tongue_winking_eye:

MFM?

Edit:
Discourse, jeg er ikke helt sikker på hvor beskrivende jeg ønsker å være kthx

image

Et bilde kan si mer enn tusen ord

:slight_smile:

1 Like

Funcom, endorsed by MAVRICK!

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/07/Har-smadret-boersen-60-maaneder-paa-rad?

For en helt.

8 Likes

Han har 65000% avkastning i vanlige aksjer, men i funcom snitter han ned sammen med oss andre og er long…:wink:

4 Likes

Tipper det er litt trading i Funcom også ja.

Med avkastningshistorikken som presenteres fra Nordnet burde Langhus-mannen være god for flere hundre millioner kroner når Hegnar.no får opplyst at han startet med 200.000 kroner i 2003.

Knuser børsen på trader kontoen sin.

Et kjapt søk i skattlistene viser at formuen til 43-åringen ikke er mer enn omkring én million kroner.

Må dessverre bruke all gevinsten til å snitte ned i Funcom på long kontoen sin.

1 Like

Men kun god for cirka 1 million? Og startet med 200000 i 2003. Får det ikke til å stemme.

Så følger sikkert masse folk fyren på shareville så får han det akkurat som han vil :wink:

Er vel den mest profilerte profilen der fra før, så tviler på at han trenger det.

Nå forsørger han jo tross alt en familie med inntektene fra dette, så det taes jo ut penger hele tiden.

Den avkastningberegningen til nordnet er ganske rar på akkurat det der. Min avkastning tar heller ikke hensyn til penger jeg har tatt ut fra kontoen på en måte.

1 Like

Hadde alle kjøpt da jeg kjøpte (rett etter) og solgt da jeg solgte (rett etter), da er det skikkelig hardt å tjene penger :joy:

2 Likes

Tviler på at formuen ligger på han privat.

Det kan være mange grunner til at verdier ikke dukker opp i skattelistene så det er ikke så veldig interessant egentlig hva som står der.

Nu snackar vi!

5 Likes

Press release: Funcom releases a new 12 minutes Moons of Madness gameplay video

4 Likes