Ja det er det. Denne typen folk hadde de ikke klart å fått inn for et par år siden og tror dette vil være veldig viktig for de spillene som kommer framover.
Han er jo kjempeheldig som får sjansen til å adde Dune på CVen sin🙂
Om Funcom NC jobber med Dune så er det ny info. Det eneste vi vet sålangt er at Dune open world er i pre prod i Oslo.
Er mer sansynlig at han hopper inn på coop shooter.
Hvis dette er mannen som har jobbet med white wolf som forfatter / designer, så vet han ekstremt godt hvordan du bygger opp forskjellige factions historiemessig. World of Darkness med Mage, Vampire the Masquerade, osv. Ville eventuelt passet helt perfekt hvis IP er Mutant Chronicles eksempelvis.
Blir spennende å se hva Funcom NC planlegger etter coop. Ser ikke for meg at det er mange andre prosjekter han kan “hoppe” inn på.
Men Factions… Dune spill gir jo mening. Og funcom skal lage flere spill
Hvis de har mer eller mindre fått på plass prototype/gameplay i coop shooter (og planlagt hva mer de skal lage), og de nå skal produsere innhold / historie / bygge ut universet, så gir ansettelsen på coop shooter veldig god mening med en sånn type person tror jeg.
Jeg antar at det er coop shooter han skal inn i. Det er det som gir mening, hvis ikke burde han flyttet til Norge med den jobbtittelen.
Det er også mulig at neste spill er i pre prod. Meeeen tviler.
Alle mann på dekk for Coop.
Wow, dette er ikke småtteri. Han har en veldig god track record. Bra gjort av FUN!
Kjøpe Rolex sportsmodeller i stål
Men først kjøp Funcom.
Så kan du kjøpe et par ekstra Rolexer om et års tid.
Et års venteliste for tiden
Passer fint det.
Mye lengre enn det. Trynefaktor som gjelder fra start til mål. Kjøpte en ny hos Bjerke og en til i gråmarkedet
Hvor mye dyrere ble den i gråmarkedet i forhold til ny pris ?
26 prosent dyrere. Dog fornøyd med handelen siden jeg ikke er en flipper og har tenkt å beholde den
Snakker om flippere - nå er TI-truseskvetterne på gang i Funcom.
Vi skal vist sette en higher low. Det er positivt. Så det er bare å spa ut til vi er på 13.
Det er så jævlig bra. Bre å sette opp nye ordre da
Nu dumpas det igen.
Næh, dette er bare TI-ASPene
Søppelgjeng for øvrig. Klager på ASP men er like ille sjøl.
Ingen nevnt, ingen glemt. Dere vet hvem dere er.