Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

5 Likes

12 er den nye 25 - Funcom er er tullefirma

noplz

Skulle nesten tro noen ønsket å holde kursen under 13 :joy:

2 Likes

Det er den allmektige!

Gikk nedover sist jeg postet at jeg kjøpte, men jeg prøver meg igjen.

Nam nam 8k.

Håper Rui og Co har fått napp

3 Likes

Ingen fare, jeg solgte 2500 idag. Så da skal vi opp :smiley:

1 Like

Du tenker at kursen skal ned til 11-tallet igjen?

Edit:

Fant svaret selv.

Redeye höjer sin riktkurs för spelbolaget THQ Nordic som i ett basscenario nu ligger på 270 kronor, upp från tidigare 259 kronor.

Skulle du ha til salt i grøten?

Har folk enda ikke skjønt at kurs rundt Roburs inngang er bunnen? Har vaket der lenge nå. 12.60 der omkring

2 Likes

Ja nei, ikke spør meg. Jeg har slått meg til ro med at markedsmekanismer og fundamental utvikling knapt får anledning til å feste seg i kursen. En analyse er et lite skritt i den retning, om ikke annet.

Mye usikkerhet for mange fremdeles, CE var gullfuglen de må slå fremover.

CE var jo en gigasuksess, om markedet mener de trenger å slå det blir det trått.

Markedet mener Funcom mislykkes med alt og ingenting de neste 2 årene på disse kursene.

Markedet virker å tro at CE er på vei inn i solnedgangen og at videre inntekter her blir lave.

Samtidig trenger ikke Funcom 1 spil som skal slå CE.
De trenger bare at de 2-3titlene de slipper hvert år gjør det bedre enn det CE gjorde et år.

Jeg har dog EKSTREMT god tro på Coop shooteren, L4D/Vermintide sjanger…

De skal gjøre MYE dumt for å ikke få det til.

4 Likes

Fytti det blir digg når min total conversion mod braksuksess kommer og gir en million ekstra salg for CE på et halvt år.

1 Like

Du kunne satset på en SJW mod, hvor menn blir kvinner og kvinner blir til menn :stuck_out_tongue:

2 Likes

Du mener SV?

1 Like

SV-simulator.

Man jobber som saksbehandler i likestillingsdepartementet.

3 Likes

Sjukt fet mod!

På UiB har de faktisk SV-fakultetet. Jeg ler og ler.