Noen som har fått nyss i noe i dag som vi resten ikke er blitt kjent med?!
Prøver du å være morsom?
Ser ut som du misforsto. At høyesterett avviste anken betyr at dommen fra lagmannsretten ble stående, ikke tingrettsdommen.
Dette er et strålende eksempel på hvordan retail og mindre aktører blir behandlet. Det er poenget.
Edit: Dette er en sak som ALDRI engang skulle vært påtenkt tatt til retten i det hele tatt.
Skjønner ikke helt hva du mener, retail vant jo rettssaken.
Det er nå på tide og kjøpe litt igjen.
Har du alltid tørt krutt ?
Asp i sine yngre dager
Regner med det “tørre” kruttet fra solgte aksjer på 14kr + som skal inn igjen. Alt for mange som har sett dette før og “lært”. Selvforstyrkende dump >_>
Ja på disse nivåene så til rotta er ute så har jeg en traderkonto med innsatt beløp og belåningsmulighet som jeg kjøper etter dumper og selger litt på vei opp igjen, sjonglerer 10-15k aksjer på denne, på Ask står 10k i ro med snitt 14.69
Edit:slik har det altså blitt, at en romantiker som meg selv må bruke tid å krefter på å aktivt forvalte surt ervervede kroner for å ha til bleier og salt i maten…
Det står ille til når du må spise bleier! Billig med bleier til minsten her, bare 60 øre pr stk. Hun driter bare i dem da.
Jeg har ett veddemål gående om jeg klarer å fylle på med x antall aksjer før utgangen av 2019. Satte ett hårete mål som jeg selv ikke trodde på men som jeg nærmer meg med stormskritt…kanskje jeg en dag kommer til å takke ASP
Setter galskapen i perspektiv:
"Gaming Innovation
Ifølge en melding mandag har Gaming Innovation Group besluttet å stanse investeringene i GiG Games med umiddelbar effekt.
Avgjørelsen har trengt seg frem med et ønske om å er å redusere driftskostnader og konsentrere seg videre på strategiske områder, utvikle teknologi og produkt.
Selskapet forventer at tiltaket vil lede til kostnadsbesparelser på om lag 250.000 euro i måneden. Videre skal 25 ansatte ha mottatt sluttpakker.
Aksjen falt 12,73 prosent til 8,64 kroner.
Funcom var også blant taperne og falt 13,37 prosent til 12,89 kroner."
Fascinerande där snackar vi news som påverkar kurs på rätt sätt. High five till FUN som vann procentuellt
Ja, med den skrekk meldingen Funcom kom med i dag så er det ikke rart at kursen går så mye ned.
Før i tiden så stoppet børsen handel i en aksje hvis den falt urimelig mye uten melding fra selskapet. I dette tilfellet skjedde ingenting
Sterkt kjøpssignal?
Fra Investtech:
(https://www.investtech.com/no/market.php?CompanyID=100415)
FUNCOM falt kraftig med 13.37% og sluttet på 12.89 kroner. Vi må tilbake til 9. mai 2018 for å finne en like kraftig nedgang. Den gangen falt aksjen med 14.29%. Det var dessuten høy omsetning. Totalt ble det handlet for cirka 19 millioner kroner i aksjen, noe som er fem ganger så mye som vanlig dagsomsetning. Aksjen er trendmessig negativ på mellomlang sikt, men tester støtten ved cirka 12.60 kroner
Ja, husker handelen ble stoppet av og til i FUN på slike kurser opp/ned.