Hvis vi regner tencent sitt kjøp på 15.75 som utgangspunktet, så hadde vi en nedgang på 3,5 % i dag.
Ganske utrolig.
Hvis vi regner tencent sitt kjøp på 15.75 som utgangspunktet, så hadde vi en nedgang på 3,5 % i dag.
Ganske utrolig.
Guld medalj på den!
Her er oversikt over kjøp/ salg i dag.
Svenskene takker for seg og det er jo synd, men også forståelig til en viss grad.
Jebsen har jo ikke villet investere i Funcom. Nå har vi en storeier som vil være mer lyttende til ledelsens ideèr. Det kan bli lagt nye planer, eller iverksatt planer de ikke har snakket om. Mye som kan skje nå. Jeg har tro på en god rekke børsmeldinger i 2019. Vi kommer sikkert til å falle på de fleste, men Funcom skal kraftig opp i verdi de neste 2 årene. Det ER lov å sitte i ro og bare se alt utfolde seg akkurat slik man har håpet og trodd. Ikke se på kursen…
Nå viser den bare totalvolum og ikke kjøp/salg. I teorien kan større aktører ha lastet heller enn solgt.
Det sagt er det med all sannsynlighet mange som ikke orket mer, og tok exit når muligheten bød seg.
Hvor destruktiv og ødeleggende handelen i denne aksjen har vært de siste årene så man bedre illustrert i dag enn noen gang.
Verdens største spillselskap kjøper 1 / 3 av Funcom - til svært rimelig kurs. Allikevel slutter aksjen ned 3,5 prosent fra kjøpskursen.
Tenk litt på dét - oppriktig trist.
Å gudbedre vent til dere hører hegnar sin analyse av dagens Funcom.
Cringe. Cringe.
Her var det jaggu mye interessant du!
Du leste det på Tekinvestor i februar.
Du måste förstå att detta är en väldigt stor förändring och de är tyvärr inte alla som gillar denna nyhet.
Många har sålt idag. Många har köpt idag. Jag är 100% säker på att detta var RÄTT beslut och jag tror att på lång sikt kommer bolaget rusa rejält. Be patient.
Hva er snittkursen fra februar til nå justert for omsetning?
Boom😛
Ikke det jeg forventet
Told you so😂
De aller, aller fleste liker nyheten, men mange så lei at de tok første mulige exit.
Det er synd, intet annet - fordi Funcom skal etter hvert kraftig opp i kurs.
Aha, det var ikke bare ASP altså.
Noe merkelig avgjørelse synes jeg - men kan jo komme en melding til. Noen har kjøpt disse aksjene.
Malmberg må ha vært dritt lei - og tenkte vel at han skulle ut i dag uansett.
Herregud for en dag det blir i morgen:wave:
Det var ikke den første meldingen jeg ventet akkurat.
Jeg gjetter på dichesbuen!
CNT? Blir interessant å se aksjonærliste i neste uke.