Syke greier. Neste meldinga blir: Tencent trekker seg ut av Funcom pga 5% stoploss og mista tålmodigheten med manipuleringen som pågår
Kanskje Tencent som kjøpte de?
Ja vi får se når neste liste taes ut
Hvem er det som kjører robothandelen som presser kursen ned nå mon tro. Hvem kan det være? Har vi sett dette mønsteret før?
Greit at jeg var lunken/lett varm til hvor mye kursen skulle fly på gårsdagens nyhet, men DETTE hadde jeg ikke trodd, hadde mer tro på noen prosent hver dag i en kort periode. Noen må hate Funcom eller ha et sterkt behov for å markere seg
eller så handler det bare om å kjøpe billig og selge dyrt…
Helt riktigt det serrö. Är en NÅGON
Alle forventer en dump, så da selger folk. Så var det masse traders som tok masse aksjer igår.
Ikke så vanskelig 
Er nok trading ja
Den här gången var det ju bara otur att Malmberg skulle passa på att sälja halva innehavet och därmed döda momentum. Men på sikt spelar det ingen roll. Nu hoppas jag att det kommer fler seriösa investerare och fler analyser. Man ska inte glömma att Tencent kommer att tillföra oerhört mycket till FC. Känner mig lugnare än någonsin med caset. (Sedan bryr jag mig också om resan till målet…)
Litt rart dette at nesten ingen ville handle på kr 13 men nå på 15 er det mye bedre
Forskjellen er jo Tencent 
kan vel ha noe med at gutta i Tencent la 350 mill på bordet i går. De fremstår som om de vet hva de driver med.
Slapp av nå gutta. Gi det litt tid til å “sette seg”…
Det blir bra.
Funcom før i går og Funcom i dag er jo to forskjellige aksjer så det er ikke veldig rart!
Gratulere med storløpet i går kveld 

Forskjellen är ca 2kr (sorry för pappaskämtet men kunde inte låta bli
)
Og det blir for dumt om å rope om 20 % opp i dag som du gjorde i går
6 - 7 prosent under Tencent sin kjøpskurs?
Man blir målløs.
Jeg så den i helgen. Anbefales.
Forøvrig kan vi få mye billigere aksjer enn Tencent om vi kan få lukket gappet @h3nk1.