Satse på snøball i dag da…
12 öre spread nu
men ja… var helt klart värre innan.
Oi. 4 øre spread hos meg
Han kan ingenting om Funcom og håver inn nå. Jeg er fortsatt i minus og er litt misunnelig. Men jeg har sagt til han vi får telle prosentene etterpå.
Läser precis press releasen Funcom släppte den 10:e oktober: “Games update”. Kan inte minnas att jag har sett nåt liknande från Funcom tidigare (det är i så fall länge sen)? (Jag klistrar jag in den nedan om nån mer än jag lider av “småbarnspappa”-hjärna ;))
Jag hoppas (och tror) att detta är en medveten strategi som man skall följa framöver; att uppdatera marknaden regelbundet om vad man jobbar med. Det behöver inte innebära att man berättar “allt” (faktiskt ganska långt därifrån), men det visar faktiskt primärt goodwill mot oss investorer att upplysa marknaden i övrigt om vad som pågår och (kanske viktigast) små teasers av vad man kan vänta sig i framtiden .
Detta gillar jag skarpt!
Tror FUN läste den livliga IR diskussionen här dagarna innan.
Nærmer seg Tencent nivåer nå
Noen som har peiling på om økningen som har vært i det siste gjør at Funcom ligger an til å bli tatt inn på hovedlisten igjen?
Forutsatt at volumet holder seg på dette nivået selvsagt.
Vi fortjener at den er kommet til 15 og gjør oss klar til fortsettelsen
Den var høyere for 2 uker siden. Bryter den motstanden på tencent sin inngangskurs så blir det kanskje litt annen stemning. Nå er det vell Mom pump mot spilllansering etterfulgt av en Asp dump som gjelder.
Någon som har tillgång till större orderbok än 5 rader ?
15 min forsinket finner du på e24.no
Hedde jeg ikke fått med meg Takk
Her er direktelink til Funcoms side der:
og ordredybden til Funcom:
Vet ikke hvordan man kan unngå at linkene blir seende veldig E24 Børs generelle ut da
Kan det være at enkelte har fått en skrape i lakken, kombinert med en generell økende interesse etter Tencents inntog nå? Eller er jeg for optimistisk?
Det er den optimistiske tolkningen og den jeg håper på. Tencent er bjellesau nummer 1 i spill-aksjer.
En annen mulighet er at det er en pump mot halloween av ASP og at Storvestre er med på leken. Så kommer dumpen senest rundt release eller når kurs er høy nok. Disse kara har så store volum at selv en 50 øring eller 1 kr blir det penger av. De teller nok kr og ikke prosent mistenker jeg.
Hvordan var forrige spillansering? Kom dumpen på lanseringsdatoen?
Vem ackumulerar alla dessa 100-250k dolda köp/sälj som gjorts senaste veckan? Utan dom så hade omsättningen varit låg
Några tankar om vem de kan vara/vilka ?
Økte min egen beholdning med ca 50% i dag, som følge av det tekniske bildet og et tydelig mønster av store som posisjonerer seg.