Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

@Evilfreud Ser det ut att bli aksjonærmøte runt samma tidpunkt som ifjol (6:e mars)?

Venter på svar :wink:

5 Mars er de hos Pareto i stockholm.

Edit : Funfact. Når du sender mail til investor at funcom så får du 3 like autoreplies tilbake.

Tackar! :). Hoppas på runt samma dato -hade passat mig bra! Haha, Funcom-boten som behöver fintuneas antar jag ;).

Kanske hade varit på sin plats med en lunchøl innan mötet? Men det kan man ju avtala när vi vet datum och vilka som skall dit mm :beer:

Passer godt til aksjen for tiden. Gutta her ble iallfall rike

Tragiskt hur otåliga ni är :slight_smile:

1 Like

Jeg tenker det er greit noen er utålmodige. Så kan vi andre kjøpe billige aksjer.

1 Like

@evilfreud det er ikke brudd på gdpr siden listene de bruker er de offentlige fra årsskiftet

Joda, de sammler inn og bruker dataen. Uten å be om Tilatelse. Har ingenting å si at lista er/var offentlig
Det er brudd på Gdpr, ser ut som de bryter markedsføringsloven. Tipper de ikke har konsesjon heller

2 Likes

Lagde i mærke til at dippen i dag, kom precist samme tidspunkt som der blev handlet funcom bull x2

Gir meg litt assosiasjoner til Greiff og Sperre smsene vi fikk. Da er det noe i gjære :joy: Hei Funcom, vi tok gevinst…

3 Likes

Hans Sperre var jo legendarisk

3 Likes

Norge våkner nok etterhvert også… Når mediene begynner å formidle litt mer til den vanlige mannen i gata…

4 Likes

Ja du kan jo tro :joy: sidrumpa nordmenn har og kommer aldri til å ha teft

Oslo Børs: - 1.85 %
Funcom: + 0.47 %

23 Likes

5 Likes

Helt utrolig, og jeg som hadde tenkt å ta noen nye lodd på fredag i closing…

1 Like

Det drar seg til mot et godt resultat og positiv mediedekning. Er vel bare et spørsmål om tid før neste analyse dukker opp, samt at redeye må justere opp sin😊. Så får vi nok strax CU nytt og.

3 Likes

Famous words of 2018 :stuck_out_tongue:

9 Likes

Hehe, sålenge det ikke er famous last words så😋.

3 Likes

Funcom er sikkert ett bra selskap som får til det de driver med, er verre med de som eier en del aksjer her. De har klart og ødlegge hele selskapet. Ser det igjen skrives om ett bra resultat og at her tenes det penger.
Det gjøres det nok og, men det tragiske er at medett godt resultat eller en god nyhet så vil aksjekursen igjen rævkjøres av haiene.
Anbefaler alle som ikke vil tape pengene sine til og skygge laaaaangt unna Funcom, her er ett fåtall som tener penger her med og handle frem og tilbake. Vi småguttene blir spist av glupske gribber.
Har lagt aksjene mine langt nedi skuffen og krysser fingrene for at gode spill en gang i fremtiden vil føre til at Funcom blir oppkjøpt!!

2 Likes