Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

I know - poenget består :hear_no_evil:

hehe… kommer ihåg hur folk var nervösa vid exakt denna period förra året… alla andra gaming aktier stack… sen booom… från 12-13 nok till nästan 25 på 2 månader.

1 Like

Når det nesten er null omsetning i en aksje, og kursen står stille, så er det mest ett spørsmål om kjøperne eller selgerne blir utålmodige først. Da bidrar selvsagt sentiment til utviklingen videre.

La meg derfor bidra med mitt: jævla tulleselskap, jævla handelsmanipulasjon, jævla tullebørs, umulig å få rettferdig betalt for denne aksjen, hold dere unna alle sammen så dere ikke blir lurt.

Regner med at det hjelper til å få fornyet interesse i markedet så kursen går opp. Omvendt psykologi fungerer alltid utmerket :slight_smile:

5 Likes

Eller bare stfu og kjøp i det stille og vent på payday :heart_eyes:

3 Likes

Det ville selvfølgelig vært ett alternativ hvis man er fornøyd med beholdningen :slight_smile:

1 Like

Er det én aksje det bør være innafor å gjøre en indirekte appell om at den verste formen for pump-dump bør legges på hylla, så er det vel denne.

Lover å holde kjeft igjen frem til noen eventuelt bomber ut sentiment i kjølvannet av Q4.

Edit:

Der dere er lei av “syting”, er jeg mer provosert av at det ikke skal være lov å kalle spader for spader en sjelden gang. Cry me a river.

2 Likes

Jepp, best å holde seg unna aksjen, her blir du garantert lurt! :slight_smile:

… ja jeg er litt lei av sytingen her. :wink:

6 Likes

Dette er et spill vi kjenner alt for godt. Sitte i ro og se småsparerne bli flådd. Tålmodighetsprøve og du kommer 100 prosent sikkert ut solid i pluss om du holder fatningen :ok_hand:

1 Like

Er du så lei foreslår jeg at du selger alle aksjene og avventer utenfor til det går oppover igjen. Aksjen kan selvsagt falle betydelig fra dagens nivåer, og negativt sentiment hjelper jo ikke.

Det er en viss sjanse for at kursen skal betydelig opp i forbindelse med Q4 2018 rapporten, men for min del holder jeg det for mer sannsynlig at det blir lanseringen av Conan Unconquered som får fart på kursen og det er noen måneder til.

1 Like

Som sagt, beklager oppstandelsen - dere virker jo relativt mye mer lei enn meg, som faen ikke tåler en krusning på flatt hav som består i rundt-grøt-snakk.

1 Like

Noen har kanskje solgt litt aksjer i det siste? :wink: Jeg anbefaler i alle fall ingen å selge på dette nivået. Men jeg anbefalte salg på 21-22 kroner :slight_smile:

1 Like

Jeg selger alltid ned litt når kursen går sidelengs, og ligger med salg og kjøp inne. Det gjør jeg nå også. Går kursen opp selger jeg litt, går kursen ned så kjøper jeg litt.

2 Likes

Det høres ut som om du har gjort det godt. Gratulerer med det. Jeg kjøper bare mer. Det er kjedelig å se minus på kontoen, men ikke sjans i havet at jeg skal stå utenfor når den snur. Håper jeg får betalt for det med en 20% opp på et par minutter en dag. Uansett så selger jeg ikke med minus før 2021.

4 Likes

Siden jeg ikke har mer penger å handle for pt, her er mitt bidrag til dette må være en «tulleaksje»:

3 Likes

Larssen kan jo fortelle litt om Parsec Frontiers i sin frie forklaring, med det samme han er i gang.

9 Likes

Jeg vil ikke skryte på meg å ha gjort det noe ekstremt godt. Jeg unngår deler av nedturen, og får med meg store deler av oppturen, men jeg får ikke med meg hele oppturen eller unngår hele nedturen.

Det er mest det at jeg etterhvert har lært meg i funcom og biotek at kursen kan alltid gå videre ned :slight_smile:

4 Likes

Ny trasig dag med lav omsetning. Her trengs litt seriøs bagger-hausing før resultat-fremleggelse…sånn at kursen kan gruses 8-10% på gode nyheter​:+1::+1:

2 Likes

Bedre at rantinga er her enn andre steder gutta. Vi er i dette sammen på godt og vondt!

2 Likes

Ser det nevnes på Shareville også nå at folk har blitt kontaktet anng konfidensiell informasjon om Funcom… Av en person fra Aker Brygge Trading.:policeman:

Edit, sensurert :rofl:

Flere andre her har blitt kontaktet av han også. Bare å ignorere. Tror ikke han kan fortelle oss noe som vi ikke har funnet selv :slight_smile: