Funcom-tradere når de har fått 0,5 % gevinst
Etter ei uke med stigning, jevnt og trutt er det vel ikke så ille med en dag med litt ned.
Det går nok videre opp utover senvintern og våren frem mot CU. At kursen skal reflektere rapportene har jeg slutta å håpe på, men kan jo være det omsider endres med dekningen vi har fått og nytt fond på vei inn da
Når og eventuelt hvordan får vi bekreftet at det er Core Ny Teknik som har handlet ~600k aksjer?
De har vel selv uttalt at de har handlet THQ og PDX. Men enn så lenge går det ikke frem hvilke andre posisjoner de har tatt (https://www.morningstar.se/Funds/Quicktake/Overview.aspx?perfid=0P0001FLH9&programid=)
Flaggegrensen er på 3 prosent i Nederland, så de må evt. handle ytterligere 1,7 millioner aksjer før de må flagge. Til sammenligning har Robur Ny Teknik 7,4 millioner aksjer (9,6 prosent).
De har ikke bekreftet PDX, kun THQ og et annet selskap.
De bekreftet tidligere i uken på twitter at de kommer til å offentligjør eierskap etterhvert på hjemesiden til fondet når de har fått kjøpt seg inn i de selskapene de ønsker å være i.
Enda en hyggelig trigger å se frem til, da
Smått imponerende at de har fått ~11.400 eiere (Avanza) siden de gikk live for bare et par uker siden (6500 første tre døgn).
Mener å ha lest sted at de skulle oppdatere porteføljen den første i hver måned, så om de er ferdigkjøpt ser jeg for meg at det kommer på nettsiden 1. mars kanskje?
nei, de var tydelige at de ikke ville oppdatere i starten før de hadde kjøpt seg opp i flere selskaper.
Samme med verdi av fondet kom heller ikke så lenge de var i en vekstfase. Dette er det de svarte på twitter denne uken.
Derav “om de er ferdigkjøpt”
Er snart nede å hilser på 13 tallet igjen
Sparegrisen sa vel at vi skulle teste 13.50 for støtte på sma50 om jeg ikke husker feil, så får vi håpe at Funcom ikke plutselig leverer dårlige tall og fremtidsutsikter
…
Så så, aksjekurser går ikke rett opp - selv ikke Funcom som er grovt underpriset, og i alle fall ikke på Hubba Bubba-volum.
Kanskje rett under? Time vil shåvv
Kan vi ikke ta strekene i TA-tråden.
Så snart du slutter å bare skrive “TA funker ikke” i TA-tråden så
Er det du fabler om? Siste jeg skrev der var at streker og kursutvikling som sådan kan ha-, eller har begrenset informasjonsverdi hvis volumet er lik 0. Volum er en TA-variabel like god som noen.
Ordrebok før sluttauksjon i går:
Og i dag:
Det er en del fundamentale forhold som har sett dagens lys i dag, så ikke rart
Hvilke?
Ellers er det gameplay veldig, veldig snart: