Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat (FUNCOM)

Topper GTS om man ser forbi salg og nyeste COD.

98 % positive reviews av de første 1000.

Nå skulle man hatt aksjen på børs igjen :pleading_face:

7 Likes

Funcom på 8. plass av topp 50 mest populære aksjer på Tekinvestor i dag, for en investering! Så sikkert som banken!

4 Likes

Angrer litt på at jeg solgte aksjene mine…

1 Like

For de som savner Funcom tiden, kan jeg “anbefale” Thunderful Group. Den har alt. Hypet rett opp til overkant av 100 etter notering, rett ned til 20-tallet etterpå… og nå har de til og med fått med delen hvor Finanstilsynet skal ta en titt på insiderne :innocent:

5 Likes

Til og med spillene er vel “like dårlige” som Funcom sine…
Og neste spillet er Lego Bricktales, så det er klart for neste flopp…

5 Likes

https://tekinvestor.no/t/thunderful-group-ab-smaprat/

Fyll gjerne opp thunderfull tråden med info.

2 Likes
1 Like

Ganske heftig med views på to av de nyere Dune-videoene på Funcoms YouTube-kanal. Tydelig interesse for spillet.

10 Likes

Joel holder det gående.

11 Likes

image

1 Like

What? Er 3 mars det seneste innlegget om Funcom?

Vel, de feirer 30 år i år! Blir spennende å se hva de får ut av Dune Awakening nå om ikke alt for lenge!

7 Likes

Intresset dalade ganska markant när de inlemmades i en kinesisk industrigigant och avnoterades :sweat_smile:

1 Like

Med det sagt så är jag fortfarande fan av Funcom och det glädjer mig att de gör det bra :blush:

2 Likes

Når man ser de tallene så var det kanskje greit at Tencent kjøpte de :wink:

9 Likes

Ser ut til at de bør chop chop i budsjettet…

2 Likes

Intervju med CEO, og en del godbiter her og der. om det å drive et slikt selskap i Norge. Er nok ikke beste landet for et spillselskap, har historien vist seg. Kanskje det endrer seg med årene, håper det for mange av de mindre selskapene som starter opp stadig nå med store håp om å kunne jobbe i dette området.

Lukket beta av Dune neste år, men ikke noe nevnt lanseringsdato enda. Kommer kanskje an på når neste GTA lanseres blant annet kan jeg tenke meg. Tror det blir øde rundt GTA 6 sin lanseringsdato i spillverdenen.

5 Likes

De har drevet å teaset rundt beta denne uken, tror det kommer iår.

Blir vel en god gammel “Early Access is release, unless we make a ton of money” :stuck_out_tongue:

why? Hadde ikke tencent kjøpt dem måtte de ha hentet penger minst 1-2 ganger for å komme dit de er nå.

Digger at vi har et Norsk studio som får bygge på en så kul IP.

Ja. Tror virkelig Dune kan bli noe spesielt. Gleder meg…

2 Likes