Early Access fra og med 15. september. Full-launch tidlig 2021.
Kommer til å selge mye - synd man bare kan være tilskuer.
Early Access fra og med 15. september. Full-launch tidlig 2021.
Kommer til å selge mye - synd man bare kan være tilskuer.
Nytt kart?
https://store.steampowered.com/app/1206200/Conan_Exiles_Isle_of_Siptah/
Isle of Siptah is a massive expansion to the open world survival game Conan Exiles, featuring a vast new island to explore, huge and vile new creatures to slay, new building sets and a whole new gameplay cycle. Fight the elder races in new underground dungeons. Defeat demonic monstrosities that spawn from a storm of pure chaos. Dominate the surge to secure the island’s only supply of thralls.
You arrive at the island shipwrecked and alone. With nothing but the scraps on your back, you craft the tools you need to survive. At first a simple camp and some crude stone tools, with time a fortress and brutal greatswords made from hardened steel or obsidian.
Your eyes are drawn towards the center of the island, where a dark tower looms above the landscape. The violent storm that swirls around it seems to gather strength and unspeakable horrors stalk within. But your most dangerous foe may be the other survivors on the island, as resources are scarce and the fight for survival is savage and brutal.
Start a fresh, new experience on the massive Isle of Siptah. Explore sun-drenched beaches strewn with shipwrecks, dense and tall Redwood forests, broad valleys dotted with ancient Acheronian ruins, the remains of a Stygian colony, and the foreboding Tower of Siptah at the island’s center.
Ja og så har de etterhvert lært at å kjøre ny dlc og hovedspillet på salg samtidig er en veldig god ide. Starbreeze og payday2 tok den enda litt lengre med å også kjøre salg på tidligere dlcer samtidig.
Ser de har en complete edition ute som dekker tidligere dlcer på salg.
Er det en server oppe? Gira
Rett inn på #1 GTS, 90+ % positive reviews hittil.
De slipper i praksis CE på nytt. Først EA PC for CE 2.0 med full-launch på alle plattformer senere.
Gikk jo ganske greit sist, og nå har de omsider lært å ikke slippe noe før det funker - så konsollsalget burde bli til dels mye sterkere.
Hur mycket hade kursen rasat idag tror ni då? Minst ner -20%…
Men ändå trodde försäljningen skulle se bättre ut på ett sådant större DLC, 160 reviews är väll i rangen av max 20K sålda?
Hvem vet…
Noe av edge’n på DLC-salget tas for øvrig bort av complete edition, som ligger noen plasser nedenfor på GTS og inneholder nye EA-DLC.
Hvis vi fremdeles hadde vært aksjonærer tror jeg vi hadde vært skuffet over salget
#4 og #12 dagen etter launch er noen hakk dårligere enn jeg hadde trodd.
Ser ikke like bra ut nå og den er nede på 57% . Ser at en del klager på at de må laste ned en 61gig patch selv om de ikke har kjøpt dlc og at må ha internet connection selv om man spiller SP . Ser også at noen klager på at de kjøpte spillet etter gratis helgen og så kommer Funcom med en stor rebalanseringspatch rett etterpå som endrer “mye”. Kan jo være standard internetsyting men tenker jo selv at dette er typisk Funcom .
"So let me get this straight. You have a free weekend to show people how awesome the game is, they buy it, then 2 days later you “rebalance” it to turn it into an entirely different game? This isn’t the game I bought.
Kindly give me back the game I bought, thank you very much. The game was great until you decided to ruin it. "
Ja, merket meg det der. Alltid drama med disse survival-titlene, og det er et par dager inn i early access.
Hovedproblemet slik jeg ser det, hvis man skal kalle det et problem, er at utvidelsen er mer PvP-rettet enn PvE. Noe som skuffer mange og trekker ned potensialet.
Det øvrige fremstår mest som uungåelig støy.
Edit: ~23.000 samtidige spillere er ikke så verst.
Genial kommentar til et EA spill. Burde kanskje vente til full release neste gang?
Jeg blir faktisk ikke overrasket om en del av de som har kjøpt Conan Exiles - Complete Edition eller Conan Exiles - Isle of Siptah Edition ikke har fått med seg at det er EA
En EA med funcom vil nok fort mange spillere synes er frustrerende med mye bugs. Men for de som holder ut, vil spillet itereres til en uslipt diamant etter hvert. Jeg tror nye spillere med kort lunte bør holde seg unna en stund.
Over 25k nå, runder 30k lett til helgen…
Har noen av dere prøvd det nye kartet? Jeg spiller på denne serveren:
Server Norsk PvE, Siptah - DagfinnLIVE is Ready: steam://connect/109.189.93.12:27015
Erling E. bekreftet her at over 10 mil har en kopi av Conan Exiles per i dag. Forstår at expansion høres smart ut da, også til 19,99 euro/USD per spiller…
De har også 2(!) Dune spill i utvikling nå…
Prater litt om det som har skjedd siden Tencent overtok. Anbefaler de som har interesse fortsatt å høre litt på fra ca. 31 min ut i podcast.