Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat (FUNCOM)

Litt skeptisk til denne aksjen. Hvordan vet dere at disse to spilllene blir godt mottatt?

Føler ikke forrige lansering gikk så bra. Var det ikke chop shop eller noe det spillet het. Tror det ble forsinket med flere år. Tror vi kan se denne rundt kurs 16.93 i morgen. Solid støtte der dog.

4 Likes

Må innrømme at Goldfarb har naila det her.

image

2 Likes

Uansett hva som skjer, så er det betryggende å vite at vedkommende bak alt volum og skjending av aksjen ringer Finanstilsynet for å meddele at det skal dumpes, før det skjer.

Artig at han får det til. Bør blir bra på tvers av både konsoll og PC :clap:

3 Likes

https://www.twitch.tv/barbarousking

Ser unektelig gøy ut.

This game is so much f*cking fun - do not tell Funcom (sponsor), but I would have played this for free.

image

Rett og slett rått.

7 Likes

Exiles kjøpte jeg for å «støtte» min egen investering, dette kjøper jeg for å spille :slight_smile:

3 Likes

Samme her, hørte på en streamer (nevnt ovenfor) spille gjennom og lovprise spillet. Tok meg selv i å headbange forsiktig mens jeg brukte et par timer på middag :joy:

1 Like

Det kule er at all musikken er laget for spillet og copyright er eid av outsiders

1 Like

Eksentriske Goldfarb did it (again).

Da kan vi vel bekrefte at det må mer til enn gode funcomspill for å flytte giganten:
image

1 Like

Topper GTS om man ser forbi salg og nyeste COD.

98 % positive reviews av de første 1000.

Nå skulle man hatt aksjen på børs igjen :pleading_face:

7 Likes

Funcom på 8. plass av topp 50 mest populære aksjer på Tekinvestor i dag, for en investering! Så sikkert som banken!

4 Likes

Angrer litt på at jeg solgte aksjene mine…

1 Like

For de som savner Funcom tiden, kan jeg “anbefale” Thunderful Group. Den har alt. Hypet rett opp til overkant av 100 etter notering, rett ned til 20-tallet etterpå… og nå har de til og med fått med delen hvor Finanstilsynet skal ta en titt på insiderne :innocent:

5 Likes

Til og med spillene er vel “like dårlige” som Funcom sine…
Og neste spillet er Lego Bricktales, så det er klart for neste flopp…

5 Likes

https://tekinvestor.no/t/thunderful-group-ab-smaprat/

Fyll gjerne opp thunderfull tråden med info.

2 Likes
1 Like

Ganske heftig med views på to av de nyere Dune-videoene på Funcoms YouTube-kanal. Tydelig interesse for spillet.

10 Likes

Joel holder det gående.

11 Likes

image

1 Like